La UCV en categoria femenina i el Akra en masculina s’han proclamat aquest cap de setmana campions autonòmics de 1a Territorial després de véncer en les finals al CAU i Inter respectivamente. Dues finals molt emocionants entre els millors equips de la temporada en les dues categories. La final femenina es va disputar el dissabte en el poliesportiu *Quatre Carreres en el camp Jorge «Pantera»; entre les primeres classificades en la lliga regular, la UCV i les segones, el CAU. El partit va ser molt igualat i necessite d’una prorroga per a determinar el conjunt campió. Al temps reglamentari s’arribe amb empat a 10 en un xoc marcat per la igualtat i la tremenda lluita dels dos equips. A l’inici de la segona part el CAU es quede amb 14 jugadores però va continuar treballant intensament y va aconseguir empatar un partit que ja descans perdia per 10-5. Complits els 80 minuts es va arribar a la pròrroga on la UCV assoliment sumar una nou assaig que ja va ser el resultat final. (15-10) . Gran partit amb un sensacional ambient en les graderies. La final masculina va ser per al Akra que domine el partit contra l’Inter des de l’inici d’aquest. Els alacantins van eixir per totes i van traure profit de jugar en el seu camp davant un Inter que va plantar cara però no podia parar el joc ofensiu del seu rival. Al descans ja vencia per 30 a 6. La segona part va ser més igualada però la renda aconseguit pels locals en la primera part va servir perquè la final es proclamara vencedor l’equip alacantí
La UCV en categoría femenina y el Akra en masculina se han proclamado este fin de semana campeones autonómicos de 1a Territorial tras vencer en las finales a el CAU y Inter. Dos finales muy emocionantes entre los mejores equipos de la temporada en las dos categorías.
La final femenina se disputó el sábado en el polideportivo Quatre Carreres en el campo Jorge Diego «Pantera» entre las primeras clasificadas en la liga regular, la UCV y las segundas, el CAU. El partido fue muy igualado y necesito de una prorroga para determinar el conjunto campeón. Al tiempo reglamentario se llego con empate a 10 en un choque marcado por la igualdad y la tremenda lucha de los dos equipos. Al inicio de la segunda parte el CAU se quedo con 14 jugadoras pero siguió trabajando duro y consiguió empatar un partido que lea descanso perdía por 10-5. Cumplidos los 80 minutos se llegó a la prórroga donde la UCV logro sumar una nuevo ensayo que ya fue el resultado final. (15-10). Gran partido con un sensacional ambiente en las gradas.
La final masculina fue para el Akra que domino el partido contra el Inter desde el inicio del mismo. Los alicantinos salieron a por todas y sacaron provecho de jugar en su campo ante un Inter que plantó cara pero no podía parar el juego ofensivo de su rival. Al descanso ya vencía por 30 a 6. La segunda parte fue más igualada pero la renta conseguido por los locales en la primera parte sirvió para que la final se proclamase vencedor el equipo alicantino.