Estupenda matinal de rugbi entre les Seleccions M14 de Múrcia, Madrid i Comunitat Valenciana, que suposava el fermall final a la temporada del programa de tecnificació de Trobades Femenines M14 FRCV. Un total de 26 jugadores, acompanyades per les entrenadores Inés Valor i Cristina Balaguer, es desplaçaven a terres murcianes (camp de rugbi de San Javier) per a disputar un triangular al costat de FERRMUR i FRM. Després del treball de tecnificació al llarg de l’any amb les diferents trobades, un total de 7, que han recorregut la Comunitat Valenciana, arribava el moment de posar en valor tots els objectius formatius plantejats. Per damunt dels resultats, una victòria davant Madrid i una derrota davant Múrcia, s’ha pogut veure la satisfactòria evolució de cadascuna de les jugadores en el pla individual i col·lectiu. En paraules de José Mendoza, coordinador del rugbi femení «estem molt satisfetes per l’aposta ferma d’aquest pla d’iniciació i desenvolupament que iniciem fa dues temporades, i que permet un entorn clar de millora per a les joves jugadores de la nostra comunitat. A més, ens dona la possibilitat de generar i promoure entrenadores/és que es capaciten per a aquests entorns femenins, que tant necessitem»
Estupenda matinal de rugby entre las Selecciones M14 de Murcia, Madrid y Comunidad Valenciana, que suponía el broche final a la temporada del programa de tecnificación de Encuentros Femeninos M14 FRCV. Un total de 26 jugadoras, acompañadas por las entrenadoras Inés Valor y Cristina Balaguer, se desplazaban a tierras murcianas (campo de rugby de San Javier) para disputar un triangular junto a FERRMUR y FRM.
Después del trabajo de tecnificación a lo largo del año con los diferentes encuentros, un total de 7, que han recorrido la Comunidad Valenciana, llegaba el momento de poner en valor todos los objetivos formativos planteados.
Por encima de los resultados, una victoria ante Madrid y una derrota ante Murcia, se ha podido ver la satisfactoria evolución de cada una de las jugadoras en el plano individual y colectivo.
En palabras de José Mendoza, coordinador del rugby femenino FRCV, «estamos muy satisfechas por la apuesta firme de este plan de iniciación y desarrollo que iniciamos hace dos temporadas, y que permite un entorno claro de mejora para las jóvenes jugadoras de nuestra comunidad. Además, nos da la posibilidad de generar y promover entrenadoras/es que se capaciten para estos entornos femeninos, que tanto necesitamos.»