La selección valenciana femenina M19 no pudo conseguir el bronce en el CESA tras perder ante Andalucia por 19-23 en un gran partido que se decidió en los últimos minutos del choque. Un partido que pudo ganar cualquiera de los dos equipos. Una pena el resultado final ya que las valencianas tras un inicio de partido irregular e irse al descanso perdiendo remontaron el resultado adverso con un gran juego pero no fueron capaces de cerrar el partido y se les escapo el tercer puesto en la clasificación final en el ultimo suspiro.
La primera parte fue de dominio andaluz. Las visitantes salieron muy concentradas y el partido se jugaba durante muchos minutos en territorio local. Le costaba a la selección valenciana encontrar el camino de la 22 rival y sólo en alguna ocasión, como la que propicio el ensayo de las locales, fueron capaces de dominar a su rival. Por su parte, el combinado andaluz sacaba tajada de los golpes convirtiéndolos en puntos y también de un ensayo. Al descanso se llegó con 7-13 para las visitantes.
La segunda parte ya fue otra cosa. Mejoró Valencia para voltear el marcador y demostrar que le importaba mucho conseguir el triunfo ante su público. El partido se igualó y los dos equipos luchaban con intensidad. Cada acción era un desafío y al final fueron las andaluzas las que llevaron el gato al agua pese al gran trabajo de las valencianas. El 19-23 final demuestra lo apretado del choque y lo ajustado de un partido que nadie mereció perder.
La selecció valenciana femenina M19 no va poder aconseguir el bronze en el CESA després de perdre davant Andalucia per 19-23 en un gran partit que es va decidir en els últims minuts del xoc. Un partit que va poder guanyar qualsevol dels dos equips. Una pena el resultat final ja que les valencianes després d’un inici de partit irregular i anar-se al descans perdent van remuntar el resultat advers amb un gran joc però no van ser capaços de tancar el partit i se’ls escape el tercer lloc en la classificació final en l’ultime sospir. La primera part va ser de domini andalús. Les visitants van eixir molt concentrades i el partit es jugava durant molts minuts en territori local. Li costava a la selecció valenciana trobar el camí de la 22 rival i només en alguna ocasió, com la que propicie l’assaig de les locals, van ser capaces de dominar al seu rival. Per part seua, el combinat andalús treia profit dels colps convertint-los en punts i també d’un assaig. Al descans es va arribar amb 7-13 per a les visitants. La segona part ja va ser una altra cosa. Va millorar València per a voltejar el marcador i demostrar que li importava molt aconseguir el triomf davant el seu públic. El partit es va igualar i els dos equips lluitaven amb intensitat. Cada acció era un desafiament i al final van ser les andaluses les que van portar el gat a l’aigua pese a la gran faena de les valencianes. El 19-23 final demostra l’atapeït del xoc i l’ajustat d’un partit que ningú va meréixer perdre