Les seleccions femenines M16 i M19 han acabat totes dues en quarta posició després de disputar-se aquest cap de setmana els partits on lluitaven per la tercera plaça que finalment no van poder aconseguir. El dissabte les xiques del M16 no van poder amb el combinat madrileny mentre que el diumenge l’equip M19 va sucumbir davant Castella i Lleó. El conjunt del M16 es va desplaçar fins a Madrid per a mesurar-se al conjunt de la federació de rugbi madrilenya. El partit va ser molt igualat i intens i finalment el conjunt local es va emportar el triomf per 15-10. Gran partit de les jugadores valencianes que mai es van rendir i fins i tot van tindre una ultima jugada per a emportar-se el xoc. Per la seua part l’Equip M19 rebia a Castella Lleo en el Pantera en el poliesportiu Quatre Carreres. Les valencianes van perdre per 7-32 en un xoc on el seu rival va demostrar la seua fortalesa. Les nombroses baixes en l’equip local van passar factura a un conjunt que malgrat la derrota va barallar per cada pilota disputada
Las selecciones femeninas M16 y M19 han acabado ambas en cuarta posición tras disputarse este fin de semana los partidos donde luchaban por la tercera plaza que finalmente no pudieron conseguir. El sábado las chícas del M16 no pudieron con el combinado madrileño mientras que el domingo el equipo M19 sucumbió ante Castilla y León.
El conjunto del M16 se desplazó hasta Madrid para medirse al conjunto de la federación de rugby madrileña. El partido fue muy igualado e intenso y finalmente el conjunto local se llevó el triunfo por 15-10. Gran partido de las jugadoras valencianas que nunca se rindieron e incluso tuvieron una ultima jugada para llevarse el choque.
Por su parte el Equipo M19 recibía a Castilla Leon en el Pantera en el polideportivo Quatre Carreres. Las valencianas perdieron por 7-32 en un choque donde su rival demostró su fortaleza. Las numerosas bajas en el equipo local pasaron factura a un conjunto que pese a la derrota peleó por cada balón disputado.