Turia Emerging i UER Montcada, campions de Primera Territorial

0

El Túria Emerging i el Safadigroup EUR Montcada s’ha proclamat campions de la Primera Territorial en les categories femenina i masculina respectivament.  El segon equip del Túria es va imposar en la final a la UCV per 15-5 mentre que els de Montcada ho van fer davant l’Inter per 22-17 en dos partits molt disputats on es va veure un bonic espectacle.

Els dos equips haurien de jugar les fases d’ascens a DHB però es dona la coincidència que cap pot fer-ho. Les xiques del Túria perquè el seu equip A ja està en la segona categoria del rugbi femení espanyol mentre que l’equip del UER no compleix algun dels requisits que marca la reglamentació de la FER per a poder jugar en DHB. La UCV i Inter deuen ara decidir si estan interessats a cobrir aqueixes absències obligades

El Turia Emerging y el Safadigroup EUR Montcada se ha proclamado campeones de la Primera Territorial en las categorías femenina y masculina respectivamente.  El segundo equipo del Turia se impuso en la final a la UCV por 15-5 mientras que los de Montcada lo hicieron ante el Inter por 22-17 en dos partidos muy disputados donde se vio un bonito espectáculo.

Los dos equipos deberían jugar las fases de ascenso a DHB pero se da la coincidencia que ninguno puede hacerlo. Las chicas del Turia porque su equipo A ya está en la segunda categoría del rugby femenino español mientras que el equipo del UER no cumple alguno de los requisitos que marca la reglamentación de la FER para poder jugar en DHB. UCV y Inter deben ahora decidir si están interesados en cubrir esas ausencias obligadas.

Compartir.

Sobre el Autor

Redactor de contenidos de la página web de la Federación Valenciana de rugby. #FRCV

Comentarios están cerrados.

Traduir »