Visita a la Fundación Trinidad Alfonso amb els trofeus aconseguits al CESA

0

El president de la FRCV, José Luis López i el secretari, José Juan Ferri, acompanyats dels capitans i entrenadors de les seleccions autonòmiques de s14, s16 i s18 van visitar la Fundació Trinidad Alfonso per a compartir amb els responsables de la Fundació els trofeus aconseguits en els CESA celebrats a València. Juan Miguel Gómez, director de la FTA, va felicitar els representants dels tres equips i va estar dialogant amb ells sobre la dificultat i alhora èxit que suposa aconseguir ser campions i subcampions.

I és que l’equip s14 va conquistar el subcampionat per darrere d’Andalusia mentre que els equips s16 i s18 van aconseguir ser primers en les seues respectives categories en finals molt igualades també davant els equipe andalusos.

 

El presidente de la FRCV, José Luis López y el secretario, José Juan Ferri, acompañados de los capitanes y entrenadores de las selecciones autonómicas de s14, s16 y s18 visitaron la Fundación Trinidad Alfonso para compartir con los responsables de la Fundación los trofeos conseguidos en los CESA celebrados en Valencia. Juan Miguel Gómez, director de la FTA, felicitó a los representantes de los tres equipos y estuvo dialogando con ellos sobre la dificultad y a la vez éxito que supone conseguir ser campeones y subcampeones.

Y es que el equipo s14 conquistó el subcampeonato por detrás de Andalucía mientras que los equipos s16 y s18 lograron ser primeros en sus respectivas categorías en finales muy igualadas también ante los equipo andaluces.

Compartir.

Sobre el Autor

Redactor Contenidos FRCV

Redactor de contenidos de la página web de la Federación Valenciana de rugby. #FRCV

Comentarios están cerrados.