Penúltima jornada de la primera volta per als equips valencians en DH B

0

Encara que encara hi ha bastants partits ajornats i per tant caldrà esperar que es juguen tots per a tindre la fotografia final una vegada acabe la primera volta de lliga. D’antuvi aquest cap de setmana afrontem la jornada 10 en el grup B de la DHB i trobem dos derbis de la Comunitat. El líder invicte del CR La Vila va pel 10 de 10 en la seua visita al Rugbi Club València, conjunt que baralla per colar-se entre els 6 primers encara que té dos partits ajornats de les últimes jornades. De fet, porten quasi un mes sense disputar un partit els de Quatre Carreres, on aquest dissabte a les 16.00 faran d’amfitrions de l’intractable líder.

L’altre derbi és de la ciutat de València entre CAU i Tatami, també aquest dissabte 30 i a la mateixa hora de les 16.00, però en el seu cas en el Camp del Riu. Els rojinegros són segons amb un partit menys que La Vila, i volen aprofitar el mal moment pel qual passa Tatami Rugbi Club, que no guanya des de la primera jornada de lliga. Els visitants apunten a una lluita agònica per mantindre la categoria, encara que el passat cap de setmana van donar la cara en el Pantà i ara esperen repetir en terreny d’un altre dels ‘cocos’ del grup B.

Acabem amb la visita de Akra Bàrbara RC a camp del Fènix aragonés, aquest dissabte 30 a les 17.00 hores. Un mal client per als alacantins, encara que si alguna cosa han mostrat aquest curs és que saben fer mal quan actuen a domicili i malgrat ser uns acabats d’ascendir, s’estan mostrant com una de les sorpreses agradables de la temporada.

Se va acercando el corte de la competición para separar a los equipos que lucharán por los playoffs de ascenso, y a los que se quedarán en la pelea por la salvación en este grupo B de la División de Honor B masculina. Aunque aún hay bastantes partidos aplazados y por tanto habrá que esperar a que se jueguen todos para tener la fotografía final una vez acabe la primera vuelta liguera. Por lo pronto este fin de semana afrontamos la jornada 10 en el grupo B de la DHB y encontramos dos derbis de la Comunitat.

El líder invicto del CR La Vila va a por el 10 de 10 en su visita al Rugby Club Valencia, conjunto que pelea por colarse entre los 6 primeros aunque tiene dos partidos aplazados de las últimas jornadas. De hecho, llevan casi un mes sin disputar un encuentro los de Quatre Carreres, donde este sábado a las 16:00 harán de anfitriones del intratable líder.

El otro derbi es de la ciudad de València entre CAU y Tatami, también este sábado 30 y a la misma hora de las 16:00, pero en su caso en el Campo del Río. Los rojinegros son segundos con un partido menos que La Vila, y quieren aprovechar el mal momento por el que pasa Tatami Rugby Club, que no gana desde la primera jornada liguera. Los visitantes apuntan a una lucha agónica por mantener la categoría, aunque el pasado finde dieron la cara en el Pantano y ahora esperan repetir en terreno de otro de los ‘cocos’ del grupo B.

Acabamos con la visita de Akra Bárbara RC a campo del Fénix aragonés, este sábado 30 a las 17:00 horas. Un mal cliente para los alicantinos, aunque si algo han mostrado este curso es que saben hacer daño cuando actúan a domicilio y pese a ser unos recién ascendidos, se están mostrando como una de las sorpresas agradables de la temporada.

Compartir.

Sobre el Autor

Redactor Contenidos FRCV

Redactor de contenidos de la página web de la Federación Valenciana de rugby. #FRCV

Comentarios están cerrados.