El RC Castelló i el CR Teruel juguen una final ajornada en el temps

El partit entre el  CR Castelló i el CR Teruel va ser un partit molt especial. Els dos equips disputaven el seu partit de la segona territorial d’aquesta temporada però alhora la final de la temporada passada de tercera territorial. El motiu l’equip turolense no havia pogut eixir de la seua comunitat pel covid fins fa tres setmanes i per aqueix motiu es va acordar que el primer partit entre tots dos la temporada 2020-21 seria al seu torn la final de la campanya passada.

I aqueixa final no ha pogut ser millor. La victòria ha caigut del costat del Castelló per 28-26 però el partit ha estat marcat per les alternatives en el marcador i la incertesa de qui seria al final el guanyador. De fet amb el temps complit el CR Teruel va tindre un  colp de càstig a favor des de la línia de 22 que no va aconseguir convertir i que haguera suposat la victòria. Al final gran partit i enorme final.

El partido entre el  CR Castelló y el CR Teruel fue un partido muy especial. Los dos equipos disputaban su partido de la segunda territorial de esta temporada pero a la vez la final de la temporada pasada de tercera territorial. El motivo el equipo turolense no había podido salir de su comunidad por el covid hasta hace tres semanas y por esa razón se acordó que el primer partido entre ambos de la temporada 2020-21 sería a su vez la final de la campaña pasada.

Y esa final no ha podido ser mejor. La victoria ha caído del lado del Castellón por 28-26 pero el partido ha estado marcado por las alternativas en el marcador y la incertidumbre de quien sería al final el ganador. De hecho con el tiempo cumplido el CR Teruel tuvo un  golpe de castigo a favor desde la línea de 22 que no logró convertir y que hubiera supuesto la victoria. Al final gran partido y enorme final.

Traduir »