El Safadigroup UER Montcada tanca una gran temporada

L’equip de Montcada es va proclamar el passat cap de setmana campió de Primera Territorial després d’imposar-se a l’Inter en un gran partit i tancant una temporada on ha romàs imbatut als deixe anar de tota la campanya.

El UER ha mantingut el seu caseller de derrotes buit i ha sigut capaç de véncer tots els partits en una categoria marcada per la igualtat. Els de Montcada no jugaren la fase d’ascens a DHB ja que no compleixen els requisits que demanda la FER però això no entela el seu gran rendiment en el camp.

El equipo de Montcada se proclamó el pasado fin de semana campeón de Primera Territorial tras imponerse al Inter en un gran partido y cerrando una temporada donde ha permanecido imbatido a los largo de toda la campaña.

El UER ha mantenido su casillero de derrotas vacío y ha sido capaz de vencer todos los partidos en una categoría marcada por la igualdad. Los de Montcadano jugaran la fase de ascenso a DHB ya que no cumplen los requisitos que demanda la FER pero eso no empaña su gran rendimiento en el campo.

Traduir »