Espanya acaba el Rugbi 7 d’Elx amb dos segons llocs per a Leones i Leonas

La Selecció Espanyola Masculina de rugbi 7s en el Torneig Internacional d’Elx. L’equip de competició va aconseguir ficar-se en la final per l’or, però va caure en els minuts finals de la trobada davant de França (17-21) , mentres que el de desenrotllament, els Leones7s Academy tampoc van aconseguir emportar-se el seu final pel bronze, en la que Irlanda va ser millor i va acabar penjant-se el metall 5-33.

Per la seua banda, la Selecció Espanyola de Rugbi 7s femenina ha aconseguit una meritòria segona posició en el Torneig Internacional d’Elx després de superar en el dia 1 a República Txeca (10-0) , Bèlgica (41-0) i Irlanda (12-24) , i ja el diumenge a França (7- 31) . Classificades per a la final per l’or, Les Lleones es van mesurar en la lluita per les joies davant de Polònia, un dels equips emergents en els últims anys que van confirmar el seu creixement coronant-se este estiu campiones d’Europa, i únic conjunt davant el qual les de Pedro de Matías havien cedit. Una vegada més, les d’Europa de l’est»

La Selección Española Masculina de rugby 7s en el Torneo Internacional de Elche. El equipo de competición consiguió meterse en la final por el oro, pero cayó en los minutos finales del encuentro ante Francia (17-21), mientras que el de desarrollo, los Leones7s Academy tampoco consiguieron llevarse su final por el bronce, en la que Irlanda fue mejor y terminó colgándose el metal 5-33.

Por su parte, la Selección Española de Rugby 7s femenina ha conseguido una meritoria segunda posición en el Torneo Internacional de Elche tras superar en el día 1 a República Checa (10-0), Bélgica (41-0) e Irlanda (12-24), y ya el domingo a Francia (7-31). Clasificadas para la final por el oro, Las Leonas se midieron en la lucha por las preseas ante Polonia, uno de los equipos emergentes en los últimos años que confirmaron su crecimiento coronándose este verano campeonas de Europa, y único conjunto ante el que las de Pedro de Matías habían cedido. Una vez más, las de Europa del este tiraron de su velocidad punta (24-14), y se subieron a lo más alto en la competición alicantina.

Traduir »