José Luis López proclamat president de la Federación Rugby CV

José Luis López ha sigut proclamat president de la FRCV per als pròxims quatre anys. Després d’acabar el procés electoral la candidatura de José Luis López ha sigut l’única presentada i després de complir tots els terminis legals, el que ha sigut president durant els passats quatre anys , continuara amb el seu projecte de promoció i desenrotllament del rugbi en la Comunitat Valenciana.

Continuar apostant per la formació en tots els col·lectius que conformen l’esport del rugbi així com per la promoció del mateix són els eixos sobre els quals es desenrotllarà el seu treball. En els últims quatre anys s’ha consolidat el rugbi com una activitat en continu creixement buscant que la federació siga el lloc de trobada de tots el que componen l’esport oval en la Comunitat.  La millora de les instal·lacions i l’aposta pel treball amb els més jóvens són altres dels objectius partisca este nou període. José Luis López espera poder continuar amb el treball que s’inici fa temps I creamer com a esport en la societat valenciana.

José Luis López ha sido proclamado presidente de la FRCV para los próximos cuatro años. Tras acabar el proceso electoral la candidatura de José Luis López ha sido la única presentada y tras cumplir todos los plazos legales, el que ha sido presidente durante los pasados cuatro años , continuara con su proyecto de promoción y desarrollo del rugby en la Comunitat Valenciana.

Seguir apostando por la formación en todos los colectivos que conforman el deporte del rugby así como por la promoción del mismo son los ejes sobre los que se desarrollará su trabajo. En los últimos cuatro años se ha consolidado el rugby como una actividad en continuo crecimiento buscando que la federación sea el lugar de encuentro de todos lo que componen el deporte oval en la Comunitat.

La mejora de las instalaciones y la apuesta por el trabajo con los más jóvenes son otros de los objetivos parta este nuevo periodo. José Luis López espera poder continuar con el trabajo que se inicio hace tiempo y seguir creciendo como deporte en la sociedad valenciana.

Proclamacion Presidente_signed_signed_signed
Traduir »