Este cap de setmana es disputa la segona jornada de CESA. Les nostres seleccions M16 i M18 s’enfronten als potents equips de la Federació de Rugbi de Madrid el diumenge en el Ramón Iturbi. Dos enfrontaments molt complicats davant d’uns rivals que en la primera jornada ja van demostrar tot el seu potencial davant de les seleccions catalanas guanyant amb autoritat.
El M16 arriba després de sumar una victòria en la primera jornada del CESA davant de Castella i Lleó on van demostrar la seua capacitat de treball remuntant un marcador advers. L’equip sap que l’enfrontament serà dur davant d’un rival que ja la campanya passada es va fer amb el titol de campió. L’objectiu és plantejar batalla i ser molt seriosos en defensa per a tractar de parar el potencial ofensiu demostrat pel seu rival en la primera jornada.
Si la missió dels M16 és difícil no ho és menys la del conjunt M18. Els madrilenys són un equip rocós i potent que vol tornar a ser campió. El conjunt valencià haurà de mostrar el seu millor versió per a intentar para al seu rival. La derrota en la primera jornada contra Castella i Lleó ha de servir d’estimule per a donar-ho tot en el camp.
Este fin de semana se disputa la segunda jornada de CESA. Nuestras selecciones M16 y M18 se enfrentan a los potentes equipos de la Federación de Rugby de Madrid el domingo en el Ramón Iturbi. Dos enfrentamientos muy complicados ante unos rivales que en la primera jornada ya demostraron todo su potencial ante las selecciones catalanas.
El M16 llega tras sumar una victoria en la primera jornada del CESA ante Castilla y León donde demostraron su capacidad de trabajo remontando un marcador adverso. El equipo sabe que el enfrentamiento será duro ante un rival que ya la campaña pasada se hizo con el titulo de campeón. El objetivo es plantear batalla y ser muy serios en defensa para tratar de parar el potencial ofensivo demostrado por su rival en la primera jornada.
Si la misión de los M16 es difícil no lo es menos la del conjunto M18. Los madrileños son un equipo rocoso y potente que quiere volver a ser campeón. El conjunto valenciano deberá mostrar su mejor versión para intentar para a su rival. La derrota en la primera jornada contra Castilla y León debe servir de estimulo para darlo todo en el campo.