La FRCV un any més present a la Fira de EXPOJOVE

Des de dilluns que ve 26 i fins al 4 de gener se celebrarà la Fira Expojove en Fira València i una any més la FRCV serà present amb un estand ampli on es podrà gaudir del nostre esport amb una zona de rugbi amb camp inclòs i també amb una altra de jocs virtuals. Promocionar el rugbi i divertir-se són els objectius de la FRCV que sempre ha sigut present en Expojove col·laborant amb l’FDM en la promoció de l’esport.
Després de dos anys sense celebrar-se la fira per la pandèmia, enguany torna la diversió en un dels tradicionals esdeveniments d’oci nadalencs. Com cada any comptarem amb l’ajuda i col·laboració dels clubs que diàriament amb el seu monitors, jugadors i entrenadors estaran pendents que es visquen dies replets de rugbi.

Desde el próximo lunes 26 y hasta el 4 de enero se va a celebrar la Feria Expojove en Feria Valencia y una año más la FRCV estará presente con un stand amplio donde se podrá disfrutar de nuestro deporte con una zona de rugby con campo incluido y también con otra de juegos virtuales. Promocionar el rugby y divertirse son los objetivos de la FRCV que siempre ha estado presente en EXpojove colaborando con la FDM en la promoción del deporte.

Después de dos años sin celebrarse la feria por la pandemia, este año vuelve la diversión en uno de los tradicionales eventos de ocio navideños. Como cada año contaremos con la ayuda y colaboración de los clubes que diariamente con su monitores, jugadores y entrenadores estarán pendientes de que se vivan dias repletos de rugby. Estos son los clubes colaboradores.

Lunes 26 diciembre – Tatami
Martes 27 diciembre – San Roque
Miércoles 28 diciembre – San Roque mañana + Tatami tarde
Jueves 29 diciembre – Estudiantes
Viernes 30 diciembre – CP Les Abelles
Sábado 31 diciembre – libre
Domingo 1 enero – libre
Lunes 2 enero – UCV
Martes 3 enero – Estudiantes
Miércoles 4 enero – CAU Valencia

Traduir »