Akra-La Vila e Inter campions de la Primera Territorial

Els equips d’Akra-La Vila i Inter s’han proclamat campions de la Primera Territorial en imposar-se a les finals a Alacant-Elx i UER Montcada respectivament. Dues finals que van estar molt igualades i que van demostrar el gran nivell dels equips finalistes. Els dos equips que van acabar la lliga regular en primera posició han estat finalment també els campions de la categoria.

A la final femenina disputada entre l’Akra-La Vila i l’Alacant-Elx l’equip de José Mendoza es va proclamar campió després d’imposar-se per 26-10 al rival. El duel alacantí es va decantar per l’equip que al llarg de la temporada regular ha estat millor i malgrat els intents de l’Alacant-Elx per retallar distàncies al marcador al final el triomf va ser de l’Akra-La Vila.

A l’apartat masculí va ser l’Inter qui va aconseguir guanyar la final encara que no sense problemes davant un UER Montcada que ho va donar tot i que no va posar gens fàcil el triomf al conjunt local. El resultat final de 18-12 descriu allò igualat del partit i allò interessant d’una final que va estar molt igualada. Tots dos equips tenen la possibilitat de pujar a DHB.

Los equipos de Akra-La Vila e Inter se han proclamado campeones de la Primera Territorial al imponerse en las finales a Alicante-Elche y UER Montcada respectivamente. Dos finales que estuvieron muy igualadas y que demostraron el gran nivel de los equipos finalistas. Los dos equipos que terminaron la liga regular en primera posición han sido finalmente también los campeones de la categoría.

En la final femenina disputada entre el Akra-La Vila y el Alicante-Elche el equipo de José Mendoza se proclamó campeón tras imponerse por 26-10 a su rival. El duelo alicantino se decantó por el equipo que a lo largo de la temporada regular ha sido mejor y pese a los intentos del Alicante-Elche por recortar distancias en el marcador al final el triunfo fue del Akra-La Vila.

En el apartado masculino fue el Inter quien consiguió ganar la final aunque no sin apuros ante un UER Montcada que lo dio todo y que no puso nada fácil el triunfo al conjunto local. El resultado final de 18-12 describe lo igualado del partido y lo interesante de una final que estuvo muy igualada. Ambos equipos tienen la posibilidad de ascender a DHB.

Traduir »