Exit de la Gala del 90 aniversari celebrada en La Petxina

Dissabte passat 20 de maig vam celebrar la Gala de 90 Aniversari de la FRCV en La Petxina. Un acte que va comptar amb la presència de clubs, jugadors, àrbitres, patrocinadors i autoritats i on es va reconéixer el treball i esforç de persones i entitats que fan del rugbi de Comunitat Valenciana un referent. Van ser presents Javier Mateo, regidor d’esports de l’Ajuntament de València, Eugenio Martínez, vicepresident de la FER així com representants d’empreses que donen suport al rugbi com TEIKA o Fiatc

La gala va començar amb el discurs de benvinguda de Jose Luis López a tots els presents per a continuar amb un reconeixement a noms històrics del rugbi en la Comunitat que han aportat a l’esport molts dels seus valors. Michael Dorsey, Amparo Segura, Tomas Pardo, Toni Nuñez i Javier Gallach van rebre el premi per la seua contribució des dels diferents àmbits. Després d’aqueixos premis es va reconéixer el treball de tots els presidents de la *FRCV en la seua història amb la presència dels últims quatre rectors de la FRCV. També es va projectar un vídeo recordant a tots els que ens han deixat en aquests anys.

Després d’aqueix primer bloc va ser el torn de la rugbi femení amb premis per als pioners personalitzats en José Cuesta i Raquel *Socias i per a tots els clubs que posseeixen equip femení en l’actualitat que van estar representats per les seues jugadores. Puri *Naya, directora de comunicació de Teika va ser l’encarregada d’entregar els trofeus i va assenyalar que no van tindre dubtes a l’hora d’apostar pel rugbi femení quan van iniciar el seu suport a l’esport femení.

En la part final de la gala es van entregar els premis Promesa temporada 2022-23 que van recaure el Lorena Martínez com millor arbitra, Joan Terol, millor jugador, Claudia Cano, millor jugadora i Carlos Escarti com a millor entrenador. Després d’un reconeixement als clubs que ha complit més de 50 anys (CAU, Abelles, RC Alzira, Sant Roque, Cullera, Elx, Oriola, Montcada, Tabernes, Tatami i València RC) es van entregar els premis MVP de la temporada a Matias Frutos com a millor jugador, Aura Csongredi com a millor jugadora, Joaquim Santoro al millor arbitre i Alberto Socias com a millor entrenador»

El pasado sábado 20 de mayo celebramos la Gala de 90 Aniversario de la FRCV en La Petxina. Un acto que contó con la presencia de clubes, jugadores, árbitros, patrocinadores y autoridades y dónde se reconoció el trabajo y esfuerzo de personas y entidades que hacen del rugby de Comunitat Valenciana un referente. Estuvieron presentes Javier Mateo, concejal de deportes del Ayuntamiento de Valencia, Eugenio Martínez, vicepresidente de la FER así como representantes de empresas que apoyan el rugby como TEIKA o Fiatc

La gala comenzó con el discurso de bienvenida de Jose Luis López a todos los presentes para continuar con un reconocimiento a nombres históricos del rugby en la Comunitat que han aportado al deporte muchos de sus valores. Michael Dorsey, Amparo Segura, Tomas Pardo, Toni Nuñez y Javier Gallach recibieron el premio por su contribución desde los distintos ámbitos. Tras esos premios se reconoció el trabajo de todos los presidentes de la FRCV en su historia con la presencia de los últimos cuatro rectores de la FRCV. También se proyectó un video recordando a todos los que nos han dejado en estos años.

Tras ese primer bloque fue el turno de la rugby femenino con premios para los pioneros personalizados en José Cuesta y Raquel Socias y para todos los clubes que poseen equipo femenino en la actualidad que estuvieron representados por sus jugadoras. Puri Naya, directora de comunicación de Teika fue la encargada de entregar los trofeos y señaló que no tuvieron dudas a la hora de apostar por el rugby femenino cuando iniciaron su apoyo al deporte femenino.

En la parte final de la gala se entregaron los premios Promesa temporada 2022-23 que recayeron el Lorena Martínez como mejor arbitra, Joan Terol, mejor jugador, Claudia Cano, mejor jugadora y Carlos Escarti como mejor entrenador. Tras un reconocimiento a los clubes que ha cumplido más de 50 años (CAU, Abelles, RC Alzira, San Roque, Cullera, Elche, Orihuela, Montcada, Tabernes, Tatami y Valencia RC) se entregaron los premios MVP de la temporada a Matias Frutos como mejor jugador, Aura Csongredi como mejor jugadora, Joaquim Santoro al mejor arbitro y Alberto Socias como mejor entrenador.

Traduir »