Balanç positiu per a les seleccions de la FRCV en el CESA M16 e Inclusiu

Les seleccions valencianes que han participat aquest passat cap de setmana en el CESSA s7 M16 i Inclusiu han acabat la competició amb bona nota sumant en subcampionat en l’apartat masculí i Inclusiu i un sisé i huité lloc en el femení on es participava amb dues seleccions. L’equip masculí que competia a Cullera derelicte en la final davant Madrid en un partit mes igualat del que reflecteix el marcador (5-20) . Durant tot el cap de setmana van mostrar un bon nivell guanyant tots els seus partit menys un i perdent la final davant els madrilenys que van acabar imbatuts la competició. Per la seua part els dos equips femenins que participaven en el torneig es van notar una miqueta irregulars. Un de l’equips va acabar sisé mentre que l’altre va ocupar la huitena posició. La nova generació de jugadores va poder notar en excés que per a moltes era la seua primera competició important de seven pero les responsables tècnics han creat un grup que ha de continuar treballant i creixent. Per la seua part l’equipe Inclusiu va ser  subcampió del torneig perdent en la fina davant Andalusia i gaudint del rugbi. Nou pas avant de l’equip de la FRCV que continua creixent i que gaudeix de l’esport amb passió.

Las selecciones valencianas que han participado este pasado fin de semana en el CESA s7 M16 e Inclusivo han acabado la competición con buena nota sumando en subcampeonato en el apartado masculino e Inclusivo y un sexto y octavo puesto en el femenino donde se participaba con dos selecciones.

El equipo masculino que competía en Cullera pecio en la final ante Madrid en un partido más igualado de lo que refleja el marcador (5-20). Durante todo el fin de semana mostraron un buen nivel ganando todos sus partido menos uno y perdiendo la final ante los madrileños que acabaron imbatidos la competición.

Por su parte los dos equipos femeninos que participaban en el torneo se notaron un tanto irregulares. Uno de los equipos acabó sexto mientras que el otro ocupó la octava posición. La nueva generación de jugadoras pudo notar en exceso que para muchas era su primera competición importante de seven peroles responsables técnicos han creado un grupo que debe seguir trabajando y creciendo.

Por su parte la equipo Inclusivo fue  subcampeón del torneo perdiendo en la fina ante Andalucía y disfrutando del rugby. Nuevo paso adelante del equipo de la FRCV que sigue creciendo y que disfruta del deporte con pasión.

Traduir »