Les seleccions M16 i M19 femenines van debutar en el CESSA enfront d’Euskadi amb un empat i una derrota en uns partits marcats pel mal estat del camp degut a les pluges que va convertir en un fanguer el camp de joc i que no va permetre jugar amb normalitat ni desenvolupar el joc. La selecció M16 va empatar a 5 despresurizar d’anar guanyant tot el partit per un assaig aconseguit en la primera part, Malgrat dominar i estar prop d’augmentar l’avantatge van ser les basques al final del xoc les que van aconseguir anotar un assaig que deixe el marcador fina en empat. El mal estat del terreny de joc no va permetre a les valencianes demostrar el seu potencial encara que si van mostrar la seua casta i lliurament en un camp on no es podia jugar. En el partit de les xiques del M19 va ocórrer el mateix. El fang no permetia desenvolupar cap tipus de joc més enllà d’intentar avançar metres fent equilibris i sense que la pilota esvarara de la mans de les jugadores. Malgrat assajar en dues ocasions l’equip valencià no va poder ni guanyar ni empatar. El resultat final va ser 15-10 per a les locals que van aprofitar la seua major envergadura per a sumar una victòria
Las selecciones M16 y M19 femeninas debutaron en el CESA frente a Euskadi con un empate y una derrota en unos partidos marcados por el mal estado del campo debido a las lluvias que convirtió en un barrizal el campo de juego y que no permitió jugar con normalidad ni desarrollar el juego.
La selección M16 empató a 5 despues de ir ganando todo el partido por un ensayo conseguido en la primera parte, Pese a dominar y estar cerca de aumentar la ventaja fueron las vascas al final del choque las que consiguieron anotar un ensayo que dejo el marcador fina en empate. El mal estado del terreno de juego no permitió a las valencianas demostrar su potencial aunque si mostraron su casta y entrega en un campo donde no se podía jugar.
En el partido de las chicas del M19 ocurrió lo mismo. El barro no permitía desarrollar ningún tipo de juego más allá de intentar avanzar metros haciendo equilibrios y sin que el balón resbalara de la manos de las jugadoras. Pese a ensayar en dos ocasiones el equipo valenciano no pudo ni ganar ni empatar. El resultado final fue 15-10 para las locales que aprovecharon su mayor envergadura para sumar una victoria.