Les xiques del M16 i M19 lluitaran pel bronze al CESA este cap de setmana

Los dos equipos femeninos M16 y M19 de la FRCV en el CESA disputan este fin de semana sus partidos para conocer la clasificación final. Ambos jugaran por el tercer y cuarto puesto, contra Madrid las chicas del M16 y contra Castilla-León, el M19. Los equipos entrenados por José Mendoza aspiran a esa medalla de bronce después de una primera fase donde ambos quedaron segundos en su grupo. El M16 jugará el sábado a las 14:00, mientras que el M19 lo hará el domingo a las 10:30.

El M16 visitará Madrid para intentar traerse a casa una victoria que se les resiste ya que en los dos partidos de la primera fase el resultado fue de empate. Las chicas confían en poder sumar un triunfo y quedar en esa tercera posición. Por su parte, el conjunto M19 llega al partido contra Castilla y León con las buenas sensaciones del último partido donde fueron muy superiores a Andalucía. Además ellas tendrán el factor campo a favor ya que juegan en Quatre Carreres en los Campos Jorge Diego «Pantera».

Els dos equips femenins M16 i M19 de la FRCV en el CESA disputen aquest cap de setmana els seus partits per a conéixer la classificació final. Tots dos jugaren pel tercer i quart lloc, contra Madrid les xiques del M16 i contra Castella- León, el M19. Els equips entrenats per José Mendoza aspiren a aqueixa medalla de bronze després d’una primera fase on tots dos van quedar segons en el seu grup. El M16 jugarà el dissabte a les 14.00, mentre que el M19 ho farà el diumenge a les 10.30. El M16 visitarà Madrid per a intentar portar-se a casa una victòria que se’ls resisteix ja que en els dos partits de la primera fase el resultat va ser d’empat. Les xiques confien a poder sumar un triomf i quedar en aqueixa tercera posició. Per part seua, el conjunt M19 arriba al partit contra Castella i Lleó amb les bones sensacions de l’últim partit on van ser molt superiors a Andalusia. A més elles tindran el factor camp a favor ja que juguen en Quatre Carreres en els Camps Jorge Diego «Pantera»

Traduir »