El CAU campió de Primera Territorial després de guanyar San Roque (13-14)

0

En 1a Territorial Masculina el campió ha sigut el CAU Rugbi València ‘B’, que ha derrotat en una ajustada trobada final al *CR Sant Roque. Un duel disputat aquest diumenge en el camp del Riu i passat per aigua, on els canterans «rojinegros» han superat al seu rival en la segona meitat per a acabar derrotant a l’equip de Sant Roque per 13-14.

Els dos millors equips de la 1a Territorial Masculina cara a cara, encara que dos projectes amb objectius diferents. Els canterans del CAU, malgrat ser campions, no poden anar a la fase d’ascens a DHB perquè el primer equip ja està en aqueixa categoria, mentre que Sant Roque, en el curs del seu 50 aniversari, ja porta temps proclamant el seu desig de lluitar per una plaça en la segona categoria nacional.

Sant Roque, subcampió autonòmic, acudirà en breu a la fase d’ascens on ja veurem contra quants rivals ha de disputar-se una plaça en la *DHB. Encara hi ha incògnites que buidar en altres comunitats autònomes abans de tancar la llista de 8 equips, o menys, que vagen a jugar l’esperada fase d’ascens.  Els acompanyarà en aqueixa fase d’ascens l’Albacete, tercer classificat de la 1a Territorial masculina, després de derrotar en el xoc pel tercer i quart lloc a l’Inter Cullera. Un marcador de 21-0 per incompareixença del seu rival, al qual li faltaven jugadors suficients per a poder competir.

En 1ª Territorial Masculina el campeón ha sido el CAU Rugby Valencia ‘B’, que ha derrotado en un ajustado encuentro final al CR San Roque. Un duelo disputado este domingo en el campo del Río y pasado por agua, donde los canteranos rojinegros han superado a su rival en la segunda mitad para acabar derrotando al equipo de San Roque por 13-14.

Los dos mejores equipos de la 1ª Territorial Masculina frente a frente, aunque dos proyectos con objetivos distintos. Los canteranos del CAU, pese a ser campeones, no pueden ir a la fase de ascenso a DHB porque el primer equipo ya está en esa categoría, mientras que San Roque, en el curso de su 50 aniversario, ya lleva tiempo proclamando su deseo de luchar por una plaza en la segunda categoría nacional.

San Roque, subcampeón autonómico, acudirá en breve a la fase de ascenso donde ya veremos contra cuántos rivales debe disputarse una plaza en la DHB. Aún hay incógnitas que despejar en otras comunidades autónomas antes de cerrar la lista de 8 equipos, o menos, que vayan a jugar la esperada fase de ascenso.  Les acompañará en esa fase de ascenso el Albacete, tercer clasificado de la 1ª Territorial masculina, tras derrotar en el choque por el tercer y cuarto puesto al Inter Cullera. Un marcador de 21-0 por incomparecencia de su rival, al que le faltaban jugadores suficientes para poder competir.

Compartir.

Sobre el Autor

Redactor Contenidos FRCV

Redactor de contenidos de la página web de la Federación Valenciana de rugby. #FRCV

Comentarios están cerrados.