La Segona y Tercera Territorial masculina y femenina ja tenen campions

0

La Vila B, el Sant Roque B i el Rugbi Túria Emering s’ha proclamat campions de Segona i Tercera Territorial. El passat cap de setmana s’han jugat les tres finals territorials que faltaven per a completar el calendari i tancar una campanya tan intensa com complicada. Durant el cap de setmana també es van disputar els partits per a determinar la classificació en Segona Territorial masculina i femenina, i en Tercera Territorial masculina.

La final de Segona Territorial masculina va enfrontar a Dénia Babarians Marina Alta contra la Vila B. El partit el va guanyar l’equip vilero per un atapeït 22-24. En la final femenina va ser el conjunt de Rugbi Túria Emering qui es va imposar al CUDER per 62-7.

La final de Tercera Territorial es va jugar en el camp del Riu entre Sant Roque B i el CAU C. El xoc se’l va emportar Sant Roque per 22-19 en un partit molt disputat.

 

La Vila B, el San Roque B y el Rugby Turia Emering se ha proclamado campeones de Segunda y Tercera Territorial. El pasado fin de semana se han jugado las tres finales territoriales que faltaban para completar el calendario y cerrar una campaña tan intensa como complicada. Durante el fin de semana también se disputaron los partidos para determinar la clasificación en Segunda Territorial masculina y femenina, y en Tercera Territorial masculina.

La final de Segunda Territorial masculina enfrentó a Denia Babarians Marina Alta contra la Vila B. El partido lo ganó el equipo vilero por un apretado 22-24. En la final femenina fue el conjunto de Rugby Turia Emering quien se impuso al CUDER por 62-7.

La final de Tercera Territorial se jugó en el campo del Río entre San Roque B y el CAU C. El choque se lo llevó San Roque por 22-19 en un partido muy disputado.

Compartir.

Sobre el Autor

Redactor Contenidos FRCV

Redactor de contenidos de la página web de la Federación Valenciana de rugby. #FRCV

Comentarios están cerrados.