La selecció s18 campiona d’Espanya en el CESA disputat a Sevilla

0

L’equip s18 de la FRCV ha quedat campió d’Espanya del CESA celebrat a Sevilla en les instal·lacions de la Cartoixa. El conjunt dirigit per José Mendoza han realitzat un torneig perfecte demostrant la seua qualitat davant els rivals amb un gran rugbi. Les jugadores de la Comunitat Valenciana van aconseguir també fer ple de victòries, seguides en la classificació per Castella i Lleó, Andalusia i Navarra. El rugbi femení valencià continua creixent fruit del treball realitzat pels clubs i la federació.

També l’equip sènior va participar aquest cap de setmana en el torneig encara que amb diferent sort ja que es van classificar en tercer lloc guanyant a Aragó i perdent davant Andalusia, campió i davant Castella i Lleó.

El equipo s18 de la FRCV ha quedado campeón de España del CESA celebrado en Sevilla en las instalaciones de La Cartuja. El conjunto dirigido por José Mendoza han realizado un torneo perfecto demostrando su calidad ante los rivales con un gran rugby. Las jugadoras de la Comunidad Valenciana consiguieron también hacer pleno de victorias, seguidas en la clasificación por Castilla y León, Andalucía y Navarra. El rugby femenino valenciano sigue creciendo fruto del trabajo realizado por los clubes y la federación.

También el equipo senior participó este fin de semana en el torneo aunque con distinta suerte ya que se clasificaron en tercer lugar ganando a Aragón y perdiendo ante Andalucía, campeón y ante Castilla y León.

Compartir.

Sobre el Autor

Redactor Contenidos FRCV

Redactor de contenidos de la página web de la Federación Valenciana de rugby. #FRCV

Comentarios están cerrados.