Amparo Segura deixa a Junta Directiva de la FRCV

Amparo Segura, vocal de la FRCV, va comunicar a José Luis López fa uns dies la seua decisió per motius professionals i personals de deixar el seu lloc en la junta directiva de la Federació Territorial tal com ha fet també en la Federació Espanyola.

El president de la FRCV vol agrair el seu treball en els anys que ha format part de la directiva i reconéixer  “el seu esforç i obstinació per fer  créixer el rugbi en la Comunitat. És una persona que ens ha aportat molt i que porta tota la seua vida vinculada a l’esport amb el grau d’experiència que això suposa a l’hora de la gestió. Només podem dir-li gràcies”.

Per part seua, Amparo Segura reconeix que és “una decisió meditada i difícil però crec que és el moment de fer un pas al costat després de molts anys. Espere haver posat el meu granet d’arena en el creixement i consolidació del rugbi en aquests anys.”

Amparo Segura, vocal de la FRCV, comunicó a José Luis López hace unos días su decisión por motivos profesionales y personales de dejar su puesto en la junta directiva de la Federación Territorial tal como ha hecho también en la Federación Española.

El presidente de la FRCV quiere agradecer su trabajo en los años que ha formado parte de la directiva y reconocer  “su esfuerzo y empeño por  hacer crecer el rugby en la Comunidad. Es una persona que nos ha aportado mucho y que lleva toda su vida vinculada al deporte con el grado de experiencia que esto supone a la hora de la gestión. Solo podemos decirle gracias”.

Por su parte, Amparo Segura reconoce que es “una decisión meditada y difícil pero creo que es el momento de dar un paso al lado después de muchos años. Espero haber puesto mi granito de arena en el crecimiento y consolidación del rugby en estos años.”

Traduir »