ÚLTIMA JORNADA DE LA PRIMERA FASE PER AlS EQUIPS DHB DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Aquest cap de setmana conclou la primera volta de la competició 20/21 en el grup B de la Divisió d’Honor B amb la disputa de la jornada 11, i quedaran definits els 6 equips que barallaran en la segona fase per arribar als playoffs d’ascens, així com els 6 que lluitaran entre si per evitar el descens a Territorial.

El focus està posat en el derbi de València entre Tatami Rugbi Club i el Rugbi Club València, el dissabte 20 a les 16.00 hores en el Camp del Riu. Els locals, últims i amb 9 derrotes seguides en el seu haver, busquen renàixer contra un rival en ratxa oposada, havent guanyat les últimes trobades i ficat de ple en la baralla per accedir a la fase dels equips capdavanters del grup. No obstant això, Rugbi Club València depén de si mateix i si guanyen el derbi seran un dels 6 conjunts que en la segona fase competisquen amb els playoffs d’ascens en l’horitzó.

L’invicte líder CR La Vila rep el dissabte 20 a les 16.00 hores en El Pantà al BUC Barcelona, conjunt de la part baixa. Els alacantins volen posar un perfecte fermall a una immaculada primera volta, on ningú ha pogut sotmetre’ls, i entrar replets d’energia, confiança i moral en una segona fase on CAU i Fènix semblen ser les grans amenaces per al seu objectiu d’entrar en playoffs d’ascens com a campió d’aquest grup B.

Precisament el CAU, segon classificat amb una victòria menys que els vilers, vol acabar la primera volta amb més pressió de la seua part cap al líder. Buscaran la victòria en pista del sorprenent Gotics RC català, un acabat d’ascendir que arriba a aquesta última data amb opcions reals de colar-se entre els sis primers de la taula. El xoc tindrà lloc el dissabte 20 a les 17.00 hores.

Acabem amb Akra Bàrbara Rugbi Club d’Alacant, un altre acabat d’ascendir que actuarà com a local el diumenge 21 a les 11.00 hores enfront d’un RC L’Hospitalet que està en la baralla per arribar a la fase dels 6 primers classificats. Els de José Mendoza, per contra, ja saben que lluitaran per la permanència en la segona fase, i a ella volen arribar trencant la recent mala ratxa de resultats. Una dinàmica que ha enfosquit una mica el que, d’altra banda, està sent una més que digna temporada d’estrena en *DHB per a ells

 

Este fin de semana concluye la primera vuelta de la competición 20/21 en el grupo B de la División de Honor B con la disputa de la jornada 11, y quedarán definidos los 6 equipos que van a pelear en la segunda fase por llegar a los playoffs de ascenso, así como los 6 que lucharán entre sí por evitar el descenso a Territorial.

El foco está puesto en el derbi de València entre Tatami Rugby Club y el Rugby Club Valencia, el sábado 20 a las 16:00 horas en el Campo del Río. Los locales, últimos y con 9 derrotas seguidas en su haber, buscan renacer contra un rival en racha opuesta, habiendo ganado los últimos encuentros y metido de lleno en la pelea por acceder a la fase de los equipos punteros del grupo. No obstante, Rugby Club Valencia depende de sí mismo y si ganan el derbi serán uno de los 6 conjuntos que en la segunda fase compitan con los playoffs de ascenso en el horizonte.

El invicto líder CR La Vila recibe el sábado 20 a las 16:00 horas en El Pantano al BUC Barcelona, conjunto de la parte baja. Los alicantinos quieren poner un perfecto broche a una inmaculada primera vuelta, donde nadie ha podido someterles, y entrar repletos de energía, confianza y moral en una segunda fase donde CAU y Fénix parecen ser las grandes amenazas para su objetivo de entrar en playoffs de ascenso como campeón de este grupo B.

Precisamente el CAU, segundo clasificado con una victoria menos que los vileros, quiere acabar la primera vuelta con más presión de su parte hacia el líder. Buscarán la victoria en cancha del sorprendente Gotics RC catalán, un recién ascendido que llega a esta última fecha con opciones reales de colarse entre los seis primeros de la tabla. El choque tendrá lugar el sábado 20 a las 17:00 horas.

Acabamos con Akra Bárbara Rugby Club de Alicante, otro recién ascendido que actuará como local el domingo 21 a las 11:00 horas frente a un RC L’Hospitalet que está en la pelea por llegar a la fase de los 6 primeros clasificados. Los de José Mendoza, por contra, ya saben que lucharán por la permanencia en la segunda fase, y a ella quieren llegar rompiendo la reciente mala racha de resultados. Una dinámica que ha oscurecido un poco lo que, por otra parte, está siendo una más que digna temporada de estreno en DHB para ellos.

 

Traduir »