Segon ‘round’ per l’ascens i la permanència per als equips de la Comunitat Valenciana en DHB

Després del primer cap de setmana, ara arriba la segona data de les cinc que componen la segona fase en la categoria de plata del rugbi masculí espanyol.

Per la part alta, la dels 6 equips que lluiten per 3 places en els playoffs d’ascens, tenim al líder invicte CR La Vila, que té derbi en el Pantà aquest dissabte 13 a les 16.00 hores contra el Rugbi Club València, que encara que veu utòpic pensar en les eliminatòries d’ascens sí que confia a anar desenvolupant al seu talent jove i donar algun esglai si pot contra ‘cocos’ com el conjunt alacantí.

En aquest grup de la part noble també està el CAU Rugbi València, a un partit de distància del líder CR La Vila. Els de Ricky Andreu no volen perdre corda amb els jonenses i jugaran el mateix dia (dissabte 13) i a la mateixa hora (16.00) en el Riu contra CR Sant Cugat. Un partit on no hi ha lloc per a la relaxació, però on el favoritisme recau en el bàndol valencià.

En la baralla per evitar el descens estan el Akra Bàrbara Rugbi Club d’Alacant, ficat en l’embolic després de perdre el contra Poble Nou a casa, i un Tatami que com a cuer cada vegada té menys marge d’error. Després de la inflada derrota en pista del BUC Barcelona, a Tatami només li val guanyar, guanyar i guanyar.

Akra tractarà de fer un gran pas cap a la permanència aquest dissabte 13 de març a les 12.00 hores a casa del sempre rocós XV Babarians Calvià, un os gens senzill de rosegar. Mentre que Tatami Rugbi Club té la seua primera final a tot o res contra Gotics RC (dissabte 13 a les 16.00 hores), un xoc enfront d’un acabat d’ascendir que és crucial per als locals, la situació d’urgència dels quals exigeix victòries i com més prompte millor.

Tras el primer finde, ahora llega la segunda fecha de las cinco que componen la segunda fase en la categoría de plata del rugby masculino español.

Por la parte alta, la de los 6 equipos que luchan por 3 plazas en los playoffs de ascenso, tenemos al líder invicto CR La Vila, que tiene derbi en el Pantano este sábado 13 a las 16:00 horas contra el Rugby Club Valencia, que aunque ve utópico pensar en las eliminatorias de ascenso sí que confía en ir desarrollando a su talento joven y dar algún susto si puede contra ‘cocos’ como el conjunto alicantino.

En este grupo de la parte noble también está el CAU Rugby Valencia, a un partido de distancia del líder CR La Vila. Los rojinegros no quieren perder comba con los jonenses y jugarán el mismo día (sábado 13) y a la misma hora (16:00) en el Río contra CR Sant Cugat. Un partido donde no hay lugar para la relajación, pero donde el favoritismo recae en el bando valenciano.

En la pelea por evitar el descenso están el Akra Bárbara Rugby Club de Alicante, metido en el lío tras perder el pasado finde contra Poble Nou en casa, y un Tatami que como colista cada vez tiene menos margen de error. Tras la abultada derrota en cancha del BUC Barcelona, a Tatami solo le vale ganar, ganar y ganar, comenzando por este mismo finde.

Akra tratará de dar un gran paso hacia la permanencia este sábado 13 de marzo a las 12:00 horas en casa del siempre rocoso XV Babarians Calvià, un hueso nada fácil de roer. Mientras que Tatami Rugby Club tiene su primera final a todo o nada en el Río contra Gotics RC (sábado 13 a las 16:00 horas), un choque frente a un recién ascendido que es crucial para los locales, cuya situación de urgencia exige victorias y cuanto antes.

Traduir »