La Vila y el CAU començen demà el play off d’ascens a DHA

Els equips valencians de Club Rugbi la Vila i el Cau Rugbi València inicien este diumenge les eliminatòries d’ascens a la Divisió d’Honor del rugbi espanyol. La Vila s’enfrontarà en el camp d’El Pantà al Pasek Bele’ns gallec a les 12:00 h mentres que el CAU rep en el Riu a l’Hernani CRE a la mateixa hora . La Vila no ha perdut ni un sol partit en tota la temporada mentres que el CAU arriba amb tan sols dos derrotes en la Lliga, precisament contra l’equip alacantí.

Els dos equips arriben a esta fase d’ascens com primer i segon classificats del seu grup i amb el factor camp del seu costat. Els huit millors equips dels tres grups nacionals s’enfrontaran en eliminatòries a un sol partit en el camp de l’equip millor classificat en la lliga regular. Després d’esta eliminatòria es jugaren les semifinals i la final on el guanyador ascendix directament i el perdedor juga un partit contra el penúltim classificat de la Divisió d’Honor a la cerca

Los equipos valencianos  de Club Rugby la Vila y el Cau Rugby Valencia inician este domingo las eliminatorias de ascenso a la División de Honor del rugby español.  La Vila se enfrentará en el campo de El Pantano al Pasek Belenos asturiano a las 12:00 h mientras que el CAU recibe en el Río al Hernani CRE a la misma hora . La Vila no ha perdido ni un solo partido en toda la temporada mientras que el CAU llega con tan sólo dos derrotas en la Liga, precisamente contra el equipo alicantino.

Los dos equipos llegan a esta fase de ascenso como primero y segundo clasificados de su grupo y con el factor campo de su lado. Los ocho mejores equipos de los tres grupos nacionales se enfrentarán en eliminatorias a un solo partido en el campo del equipo mejor clasificado en la liga regular. Tras esta eliminatoria se jugaran las semifinales y la final donde el ganador asciende directamente y el perdedor juega un partido contra el penúltimo clasificado de la División de Honor en busca de esa plaza en la máxima categoría.

Se da la circunstancia de que si ambos consiguen vencer sus partidos se enfrentarían en la semifinal lo que supondría la imposibilidad de ascenso para ambos pero aseguraría un representante de la Comunitat Valenciana en la final.

Traduir »