Important victoria de Les Abelles en Sant Boi per a lluitar per la permanecia en DHA

L’equip de Abelles masculí de DHA va aconseguir una important victòria en la seua visita a Sant Boi (13-27) que li permet dependre de si mateix per a aconseguir la permanència o almenys per a abandonar l’última posició en la classificació. Els resultats que s’han produït aquest cap de setmana han sigut favorables per als valencians amb les derrotes de Getxo i Mazabi Santander (encara que en tots dos casos amb prima defensiva). El partit ajornat contra Getxo marcarà el futur de l’equip que fins i tot podria no jugar ni la promoció si es donen alguns resultats favorables en els partits ajornats per Getxo i Mazabi.

Per la seua part l’equip femení de Abelles va perdre en la seua visita a Pozuelo per un ajustat 13-11 en el primer partit de la segona fase on lluita per no descendir.

El equipo de Abelles masculino de DHB consiguió una importante victoria en su visita a Sant Boi (13-27) que le permite depender de si mismo para lograr la permanencia o por lo menos para abandonar la última posición en la clasificación. Los resultados que se han producido este fin de semana han sido favorables para los valencianos con las derrotas de Getxo y Mazabi Santander (aunque en ambos casos con bonus defensivo). El partido aplazado contra Getxo marcará el futuro del equipo que incluso podría no jugar ni la promoción si se dan algunos resultados favorables en los partidos aplazados por Getxo y Mazabi.

Por su parte el equipo femenino de Abelles perdió en su visita a Pozuelo por un ajustado 13-11 en el primer partido de la segunda fase donde lucha por no descender.

Traduir »