Les seleccions de la Comunitat Valenciana viatjen al campionat d’ Espanya de Seven

Al cap d’un any d’obligada aturada deguda a la pandèmia de la covid, tornen els Campionats d’Espanya de Seleccions Autonòmiques (CESSA) per a les categories M18 i M16 en la modalitat olímpica de rugbi. El Complex Esportiu de les Mestas de Gijón serà escenari dels Tornejos femenins, mentre que el Camp de Rugbi de Muro de Zaro d’Avilés farà el propi amb els masculins, i en tots dos podrem gaudir de moltes de les promeses del nostre rugbi nacional.

El Campionat se celebrarà els dies 19 i 20 de juny de 2021, organitzat per la Federació de Rugbi del Principat d’Astúries.

Madrid defensa el títol en categoria masculina en totes dues franges d’edat, mentre que Catalunya fa el propi en els tornejos femenins. La Comunitat Valenciana i Andalusia han sigut dos dels seus principals perseguidors aquests anys, per la qual cosa podrem comprovar si la temporada en blanc ha fet trontollar-se l’statu quo de les autonomies dominadores en els últims temps.

Totes les trobades podran veure’s en directe en *Streaming:

Jornada dissabte Avilés (masculí)
Jornada diumenge Avilés (masculí)
Jornada dissabte Gijón (femení): de 10.00 a 12.15 // de 12.44 a 15.00 // de 15.28 a 18.00
Jornada diumenge Gijón (femení)l

Después de un año de obligado parón debido a la pandemia de la covid, vuelven los Campeonatos de España de Selecciones Autonómicas (CESA) para las categorías M18 y M16 en la modalidad olímpica de rugby. El Complejo Deportivo de Las Mestas de Gijón será escenario de los Torneos femeninos, mientras que el Campo de Rugby de Muro de Zaro de Avilés hará lo propio con los masculinos, y en ambos podremos disfrutar de muchas de las promesas de nuestro rugby nacional.

El Campeonato se celebrará los días 19 y 20 de junio de 2021, organizado por la Federación de Rugby del Principado de Asturias.

Madrid defiende el título en categoría masculina en ambas franjas de edad, mientras que Cataluña hace lo propio en los torneos femeninos. La Comunidad Valenciana y Andalucía han sido dos de sus principales perseguidores estos años, por lo que podremos comprobar si la temporada en blanco ha hecho tambalearse el status quo de las autonomías dominadoras en los últimos tiempos.

Todos los encuentros podrán verse en directo en Streaming:

Traduir »