Consulta el calendari d´activitats de la F.R.C.V. per la temporada 2021-2022

Ja està disponible el calendari de les diferents competicions de cadascuna de les categories.

Com actualitat seguirem comptant amb els canvis de fins a 12 substitucions, que aportarà frescor a les trobades per mantenir el màxim nivell competitiu.

Tornen els Campionats Autonòmics per a les categories M12-M10-M8 que concentra a tot el rugbi base de la Comunitat Valenciana amb 2 seus a la zona Sud, 1 seu Centre i una altra seu a la zona Nord.

La novetat serà que comptarem amb un Circuit de Rugbi Platja per gaudir del rugbi durant l’estiu. Durant la temporada s’anirà ampliant més informació.

De l’8 a el 10 d’octubre tindrem un Campus del Stade Toulouse per a jugadors/es i entrenadors i del 15 a el 17 d’octubre tornem a organitzar el Torneig Internacional de Rugbi 7 Ciutat d’Elx.

________________________________________________________ [Castellano]

Ya está disponible el calendario de las distintas competiciones de cada una de las categorías.

Como actualidad seguiremos contando con los cambios de hasta 12 sustituciones, que aportará frescura a los encuentros para mantener el máximo nivel competitivo.

Vuelven los Campeonatos Autonómicos para las categorías M12-M10-M8 que concentra a todo el rugby base de la Comunitat Valenciana con 2 sedes en la zona Sur, 1 sede Centro y otra sede en la zona Norte.

La novedad será que contaremos con un Circuito de Rugby Playa para disfrutar del rugby durante el verano. Durante la temporada se irá ampliando más información.

Del 8 al 10 de octubre tendremos un Campus del Stade Toulouse para jugadores/as y entrenadores y del 15 al 17 de octubre volvemos a organizar el Torneo Internacional de Rugby 7 Ciudad de Elche.

Calendario 2021-2022
Traduir »