La selecció femenina senior debuta diumenge al CESA davant Galicia

Aquest diumenge en el camp del Riu la selecció valenciana femenina sènior inicia el Campionat d’Espanya. Rep a Galícia a partir de les 11.00 del matí en un partit on tractaren de sumar una victòria per a començar amb bon peu el 2022.
José Mendoza és el seleccionador valencià i l’estat de l’equip per a afrontar aquest primer enfrontament és una incògnita fins i tot per a ell. “Com arriba l’equip és una incertesa, igual que està passant en la resta de seleccions. No hem pogut entrenar en les millors condicions a causa d’aquesta 6a ona, on estem tenint dificultats amb jugadores que han sigut o són positives, altres confinades, i a això s’afig el dur calendari de DHB que ha fet tindre jugadores lesionades tocades. Malgrat tot això, hem intentant reunir un grup de jugadores que puguen competir, i creiem plenament en les que estiguen per al partit contra Galícia”.
El que si té clar l’entrenador alacantí és que “l’objectiu primer és la permanència en el Grup A Femení, i a partir d’ací si s’apareixen nous escenaris no renunciarem a ells. Seguim pendents de quan es jugarà el partit ajornat d’Industrials-Els *Abelles, que de ser, com sembla, el cap de setmana del 22-23 de gener, que és quan viatgem a Andalusia, perquè és evident que serà un revés important per al grup que caldrà tornar a recompondre”.
Per a aquest primer xoc Mendoza creu que “la clau davant Galícia serà la capacitat que tinguem per a saber competir durant els 80 minuts, sabent que hi haurà alts i baixos durant el partit, però amb la seguretat que si usem bé la velocitat que tenen les nostres jugadores, i el combat en el cos a cos, tindrem opcions de guanyar el partit”.

Este domingo en el campo del  Río la selección valenciana femenina senior inicia el Campeonato de España. Recibe a Galicia a partir de las 11:00 de la mañana en un partido donde trataran de sumar una victoria para empezar con buen pie el 2022.

José Mendoza  es el seleccionador valenciano y el estado del equipo para afrontar este primer enfrentamiento  es una incógnita incluso para él.  “Cómo llega el equipo es una incertidumbre, al igual que está pasando en el resto de selecciones. No hemos podido entrenar en las mejores condiciones debido a esta 6ª ola, donde estamos teniendo dificultades con jugadoras que han sido o son positivas, otras confinadas, y a esto se añade el duro calendario de DHB que ha hecho tener jugadoras lesionadas tocadas. A pesar de todo esto, hemos intentando reunir un grupo de jugadoras que puedan competir, y creemos plenamente en las que estén para el partido contra Galicia”.

Lo que si tiene claro el entrenador alicantino es que “el objetivo primero es la permanencia en el Grupo A Femenino, y a partir de ahí si se aparecen nuevos escenarios no renunciaremos a ellos.  Seguimos pendientes de cuando se jugará el partido aplazado de Industriales-Les Abelles, que de ser, como parece, el fin de semana del 22-23 de enero, que es cuando viajamos a Andalucía, pues es evidente que será un revés importante para el grupo que habrá que volver a recomponer”.

Para este primer choque Mendoza cree que “la clave ante Galicia será la capacidad que tengamos para saber competir durante los 80 minutos, sabiendo que habrá altibajos durante el partido, pero con la seguridad de que si usamos bien la velocidad que tienen nuestras jugadoras, y el combate en el cuerpo a cuerpo, tendremos opciones de ganar el partido”.

Traduir »