Victoria del s16 i derrota del s18 front Andalucia en la cuarta jornada del CESA

Les seleccions valencianes masculines s16 i s18 ha disputat la quarta jornada del CESA front Andalucia. El combinat s16 ha aconseguit sumar una victòria mentre que el s18 no ha pogut aconseguir el triomf.

El matí a Sevilla s’inicie bé amb el gran partit dels xics de la s16. Un partit que des de l’inici es va veure que anava a estar molt igualat. Els dos equips buscaven assajar, els equips barallaven cada metre i cada pilota. Al descans es va arribar amb lleuger avantatge dels valencians per 14-17 però tot cap a pensar que la segona part no anava a ser diferent de la primera. I aqueixa segona meitat va ser tan igualada que el partit es va decidir per a la selecció valenciana amb un assaig al final del xoc quan el marcador assenyalava empat a 24. Gran victòria dels xics de JJ Hurtado.

En el segon partit la s18 buscava un victòria que li fera pujar llocs en la classificació però els andalusos van eixir molt forts i al descans es van anar amb 13-0 al seu favor. Tracte de reaccionar l’equip però no va ser suficient l’obstinació i treball per a posar en dificultats a s rival que jugava bé en defensa i trobava la manera de fer mal en atac. Al final 27-10 per als andalusos.

Las selecciones valencianas masculinas s16 y s18 ha disputado la cuarta jornada del CESA frente Andalucía. El combinado s16 ha conseguido sumar una victoria mientras que el s18 no ha podido conseguir el triunfo.

La mañana en Sevilla se inicio bien con el gran partido de los chicos de la s16. Un partido que desde el inicio se vio que iba a estar muy igualado. Los dos equipos buscaban ensayar, los equipos peleaban cada metro y cada balón. Al descanso se llegó con ligera ventaja de los valencianos por 14-17 pero todo hacia pensar que la segunda parte no iba a ser diferente de la primera. Y esa segunda mitad fue tan igualada que el partido se decidió para la selección valenciana con un ensayo al final del choque cuando el marcador señalaba empate a 24. Gran victoria de los chicos.

En el segundo partido la s18 buscaba un victoria que le hiciera subir puestos en la clasificación pero los andaluces salieron muy fuertes y al descanso se fueron con 13-0 a su favor. Trato de reaccionar el equipo pero no fue suficiente el empeño y trabajo para poner en apuros a s rival que jugaba bien en defensa y encontraba la manera de hacer daño en ataque. Al final 27-10 para los andaluces.

Traduir »