La selecció s18 femenina subcampiona de España en pedre per 24-12 davant Catalunya

No ha pogut ser. La selecció femenina s18 ha perdut la final del campionat d’Espanya per 24-12 davant Catalunya en un partit molt disputat on l’equip amfitrió, el partit s’ha jugat el Sitges, va ser superior en els moments claus del partit. Al descans es va arribar amb avantatge de les catalanes per 12-7.

El partit va començar amb el conjunt català molt fort i intens i en els primers minuts de l’enfrontament van aconseguir dos assajos i una transformació que va posar el 12-0 en el marcador. A poc a poc es va anivellar el joc i les valencianes van retallar distàncies amb un assaig amb encert a bastonades que deixava al descans el marcador en 12-7.

La segona part es va iniciar amb va assajar de la selecció valenciana que també transformava en el tir a bastonades. El partit s’igualava en el marcador i l’emoció era màxima però en aqueixos minuts claus les catalanes van estar més encertades per a sumar novament i deixar quasi sense opcions a l’equip visitant.

Al final derrota i subcampionat de les xiques de José Mendoza que no van poder sumar el seu cinqué titol en aquesta competició.

No ha podido ser. La selección femenina s18 ha perdido la final del campeonato de España por 24-12 ante Cataluña en un partido muy disputado donde el equipo anfitrión, el partido se ha jugado el Sitges, fue superior en los momentos claves del partido. Al descanso se llegó con ventaja de las catalanas por 12-7.

El partido comenzó con el conjunto catalán muy fuerte e intenso y en los primeros minutos del enfrentamiento consiguieron dos ensayos y una trasformación que puso el 12-0 en el marcador. Poco a poco se niveló el juego y las valencianas recortaron distancias con un ensayo con acierto a palos que dejaba al descanso el marcador en 12-7.

La segunda parte se inició con ensayó de la selección valenciana que también trasformaba en el tiro a palos. El partido se igualaba en el marcador y la emoción era máxima pero en esos minutos claves las catalanas estuvieron más acertadas para sumar nuevamente y dejar casi sin opciones al equipo visitante.

Al final derrota y subcampeonato de las chicas de José Mendoza que no pudieron sumar su quinto entrochado en esta competición.

Traduir »