Comença el CESA: «El nostre objetiu és competir sempre al màxim»

Aquest cap de setmana s’inicia el CESA per a les seleccions M16 i M18. Les seleccions valencianes juguen al Rio el diumenge davant el combinat de Castella i Lleó a les 11.00 i la 12.30. Ho fan amb una màxima que el seu director tècnic, JJ Hurtado, ha remarcat a tots els jugadors. “Cal competir al màxim tots els partits, serà un competició molt igualada”.
El debut és a casa i això sempre és bo assegura JJ Hurtado. “Enguany pel sistema de competició jugarem a casa tres dels quatre partits, i els jugadors se senten bé en veure com compten amb el suport del públic. Comencem contra Castella i Lleó que és un equip complicat amb jugadors de les pedreres de VRAC i El Salvador. Enguany som cinc equips i tot està molt parell, potser Madrid aquest una mica per damunt però això caldrà demostrar-ho en el camp”.
Segons el director tècnic de la FRCV els dos equips “arriben molt bé, hem entrenat bé i tots tenim ganes que comencen els partits. En la M18 ens coneixem de sobres tots i en la M16 potser és una mica diferent però cal jugar tots els partits amb intensitat, amb el ganivet entre les dents”
Castella i Lleó és el primer enfrontament, després vindran Madrid, Catalunya i *Andalucia. Un camí intens per a demostrar que el rugbi valencià en les categories 16 i 18 continua creixent a bon ritme.

Este fin de semana se inicia el CESA para las selecciones M16 y M18. Las selecciones valencianas juegan en el Rio el domingo ante el combinado de Castilla y León a las 11:00 y la 12:30. Lo hacen con una máxima que su director técnico, JJ Hurtado, ha remarcado a todos los jugadores. “Hay que competir al máximo todos los partidos, va a ser un competición muy igualada”.

El debut es en casa y eso siempre es bueno asegura JJ Hurtado. “Este año por el sistema de competición vamos a jugar en casa tres de los cuatro partidos, y los jugadores se sienten bien al ver como cuentan con el apoyo del público. Empezamos contra Castilla y León que es un equipo complicado con jugadores de las canteras de VRAC y El Salvador. Este año somos cinco equipos y todo está muy parejo, quizás Madrid este un poco por encima pero eso habrá que demostrarlo en el campo”.

Según el director técnico de la FRCV los dos equipos “llegan muy bien, hemos entrenado bien y todos tenemos ganas que empiecen los partidos. En la M18 nos conocemos de sobra todos y en la M16 quizá sea un poco distinto pero hay que jugar todos los partidos con intensidad, con el cuchillo entre los dientes”

Castilla y León es el primer enfrentamiento, después vendrán Madrid, Cataluña y Andalucia. Un camino intenso para demostrar que el rugby valenciano en las categorías 16 y 18 sigue creciendo a buen ritmo.

Traduir »