Cara i creu en la primera jornada del CESA M16 i M18

La primera jornada del CESA per a les seleccions valencianes M16 i M18 s’ha saldat amb una victòria i una derrota en dos partits molt disputats contra els equips de Castella i Lleó. Els M16 van guanyar per 25 a 8 mentre que els M18 van caure per tan sols tres punts 10 a 13. En el camp del Rio s’ha viscut un gran ambient i un bonic matí de rugbi.
Obrien la jornada els M16 que en un partit molt disputat logaron una victòria molt treballada. La selecció castellanoleonesa va demostrar des de li minut un la seua qualitat i els dos equips lluitaven per arribar a la línia d’assaig. Només en la segona part va ser on els valencians van poder posar diferències en el marcador per a acabar amb un avantatge *de25 a 8. Gran partit dels dos equips.
El xoc dels M18 no va ser menys intens. Van eixir els visitants a cor què vols i van dominar els primers 35 minuts. El 0-13 al descans demostrava qui havia estat més fi i eficaç. Però el conjunt valencià no es va rendir i amb una gran faena en la segona part va posar la diferència en tan sols tres per al rivals. Els últims minuts van ser intensos i preciosos. València buscava l’assaig que li donara el triomf però el seu rival no especulava i buscava també ampliar l’avantatge. La van tindre els locals en la ultima jugada del partit però es va defensar bé Castella i Lleó per a emportar-se en triomf final en un partit apassionant.

La `primera jornada del CESA para las selecciones valencianas M16 y M18 se ha saldado con una victoria y una derrota en dos partidos muy disputados contra los equipos de Castilla y León. Los M16 ganaron por 25 a 8 mientras que los M18 cayeron por tan sólo tres puntos 10 a 13. En el campo del Rio se ha vivido un gran ambiente y una bonita mañana de rugby.

Abrían la jornada los M16 que en un partido muy disputado logaron una victoria muy trabajada. La selección castellanoleonesa demostró desde le minuto uno su calidad y los dos equipos luchaban por llegar a la línea de ensayo. Sólo en la segunda parte fue donde los valencianos pudieron poner diferencias en el marcador para acabar con una ventaja de25 a 8. Gran partido de los dos equipos.

El choque de los M18 no fue menos intenso. Salieron los visitantes a todo tren y dominaron los primeros 35 minutos. El 0-13 al descanso demostraba quien había estado más fino y eficaz. Pero el conjunto valenciano no se rindió y con un gran trabajo en la segunda parte puso la diferencia en tan solo tres para lo rivales. Los últimos minutos fueron intensos y preciosos. Valencia buscaba el ensayo que le diera el triunfo pero su rival no especulaba y buscaba también ampliar la ventaja. La tuvieron los locales en la ultima jugada del partido pero se defendió bien Castilla y León para llevarse en triunfo final en un partido apasionante.

Traduir »