Les seleccions s16 i s18 buscan acabar el CESA amb victories

Diumenge que ve 22 de gener les seleccions s16 i s18 disputaren una nova jornada del CESA. Els dos equips jugaren en el camp del Rio front Andalusia els seus últims partits de la competició amb l’objectiu de sumar sengles victòries que els permeten mantindre els seus llocs en la classificació final.

Els s16 ocupen el segon lloc amb nou punts i tres jornades disputades. Una victòria davant el combinat andalús amb els permetria assegurar aqueixa plaça de manera matemàtica. El seu rival per aqueix lloc, la selecció catalana, porta quatre punts menys i li queda per disputar també només un partit. La selecció andalusa arriba a València amb una victòria i una derrota en els dos partits que ha disputat.

Per part seua, l’equip s18 té més complicat aconseguir el segon lloc. És tercer amb tres partits jugats empatat amb Catalunya i per darrere de Castella i Lleó que encara ha de disputar dos partits.El director tècnic de la FRCV, JJ Hurtado creu que «Andalusia té millors equips que els resultats que ha collit però nosaltres hem de tractar de jugar com sabem per a sumar i tractar d’acabar en les dues seleccions en segon lloc en la classificació»

El próximo domingo 22 de enero las selecciones s16 y s18 disputaran una nueva jornada del CESA. Los dos equipos jugaran en el campo del Rio frente Andalucía sus últimos partidos de la competición con el objetivo de sumar sendas victorias que les permitan mantener sus puestos en la clasificación final.

Los s16 ocupan el segundo puesto con  nueve puntos y tres jornadas disputadas. Una victoria ante el combinado andaluz con  les permitiría asegurar esa plaza de manera matemática. Su rival por ese puesto, la selección catalana, lleva cuatro puntos menos y le queda por disputar también sólo un partido. La selección andaluza llega a Valencia con una victoria y una derrota en los dos partidos que ha disputado. 

Por su parte, el equipo s18 tiene más complicado conseguir el segundo puesto. Es tercero con tres partidos jugados empatado con Cataluña y por detrás de Castilla y León que todavía debe disputar dos partidos. El objetivo de los chicos entrenados por  JJ Hurtado en sumar una nueva victoria y esperar después a ver que hacen sus rivales que se enfrentaran en la última jornada entre ellos. 

El director técnico de la FRCV, JJ Hurtado cree que “Andalucía tiene mejores equipos que los resultados que ha cosechado pero nosotros debemos tratar de jugar como sabemos para sumar y tratar de acabar en las dos selecciones en segundo lugar en la clasificación”. 

Traduir »