La selecció de Seven s16 de la FRCV participa al Torneig Junior7s de Lisboa

El combinat Seven s16 de la Comunitat Valenciana participa eset cap de setmana al prestigiós torneig internacional de Lisboa Junior7s. Durant els dies 11 i 12 els representants de la FRCV disputaran partits amb equips portuguesos, francesos i sud-africans en una bona oportunitat per comprovar-ne el nivell de joc i competitivitat.

La selecció valenciana està enquadrada al grup C juntament amb els equips de CR Setubal, Cascais i CDUL. El dissabte disputarà partits contra aquests equips i conforme a la classificació obtingut disputarà altres partits el diumenge. El director tècnic de la FRCV, JJ Hurtado creu que “és una bona oportunitat per mesurar-nos amb equips de nivell i comprovar alhora com estan els nostres jugadors. Es tracta de sortir de la nostra zona de confort i adquirir experiència·.

El combinado Seven s16 de la Comunitat Valenciana participa este fin de semana en el prestigioso torneo internacional de Lisboa Junior7s. Durante los días 11 y 12 los representantes de la FRCV disputaran partidos con equipos portugueses, franceses y sudafricanos en una buena oportunidad para comprobar su nivel de juego y competitividad.

La selección valenciana esta encuadrada en el grupo C junto con los equipos de CR Setubal, Cascais y CDUL. El sábado disputara partidos contra estos equipos y conforme a la clasificación obtenido disputará otros partidos el domingo. El director técnico de la FRCV, JJ Hurtado cree que «es una buena oportunidad para medirnos con equipos de nivel y comprobar a la vez cómo están nuestros jugadores. Se trata de salir de nuestra zona de confort y adquirir experiencia».

Traduir »