Gran dissabte de rugbi al Riu amb la final femenina del s18 i el 3er i 4o lloc en senior davant Madrid

La selecció valenciana femenina s18 de rugbi jugarà aquest dissabte a partir de les 12.30 hores al camp del Rio la final del campionat d’Espanya contra Madrid. El combinat dirigit per José Mendoza intentarà aconseguir un títol que ha fregat els últims anys sense sort i
que en aquest espera aconseguir. Enfronti un equip molt poderós com el madrileny que arriba a la final després d’haver eliminat Catalunya, un dels favorits.
El tècnic de l’equip valencià confia en les noies amb qui treballa intensament les últimes setmanes. “El grup ha entrenat bé aquests dies i malgrat alguna baixa que tenim, hi ha moltes ganes de jugar la final. És un partit bonic contra un gran rival, una federació que ens duplica en llicències i és un repte poder competir de tu a tu amb elles”.
Mendoza espera que la gent s’acosti a animar l’equip i confia en el seu joc per derrotar les madrilenyes. “Esperem una gran ambient. Animem la gent que vingui al Rio i al pla esportiu estem satisfets de la feina feta. Les jugadores han crescut molt i
per guanyar hem d’intentar no cometre errors i ser agressives en defensa per treure profit de la nostra velocitat”.
A més després de la final la selecció sènior disputarà el partit pel tercer i quart lloc on també es mesuren amb el conjunt madrileny al qual ja van vèncer la temporada passada. Per a aquest partit el seleccionador creu que han de jugar com ho van fer contra Andalusia. “Tenim un grup compensat, hem de ser agressives en els punts de trobada i manejar la pilota als espais sense oblidar la conquesta de melé i touch que generem sempre perill”

La selección valenciana femenina s18 de rugby jugará este sábado a partir de la 12:30 horas en el campo del Rio la final del campeonato de España contra Madrid. El combinado dirigido por José Mendoza tratará de conseguir un título que ha rozado en los últimos años sin suerte y
que en este espera lograr. Enfrente un equipo muy poderoso como el madrileño que llega a la final después de haber eliminado a Cataluña, uno de los favoritos.
El técnico del equipo valenciano confía en las chicas con las que lleva trabajando intensamente en las últimas semanas. “El grupo ha entrenado bien estos días y pese a alguna baja que tenemos, hay muchas ganas de jugar la final. Es un partido bonito contra un gran rival, una federación que nos duplica en licencias y es un reto poder competir de tú a tú con ellas”.
Mendoza espera que la gente se acerque a animar al equipo y confía en su juego para derrotar a las madrileñas. “Esperamos una gran ambiente. Animamos a la gente que venga al Rio y en el plano deportivo estamos satisfechos del trabajo hecho. Las jugadoras han crecido mucho y
para ganar debemos intentar no cometer errores y ser agresivas en defensa para sacar provecho a nuestra velocidad”.
Además después de la final la selección senior disputará el partido por el tercer y cuarto puesto donde también se miden con el conjunto madrileño al que ya vencieron la temporada pasada. Para este partido el seleccionador cree que deben jugar como lo hicieron contra Andalucía. “Tenemos un grupo compensado, tenemos que ser agresivas en los puntos de encuentro y manejar la pelota a los espacios sin olvidar la conquista de melé y touch que generamos siempre peligro”

Traduir »