Madrid i Catalunya campions del CESA s7 M16 disputat a Cullera i Tavernes

Cullera i Tavernes de Valldigna ha sigut la seus on aquest cap de setmana s’han disputat el CESSA Seven M16 en les categories masculina i femenina. El conjunt de la Federació madrilenya ha sigut el vencedor en la categoria masculina i Catalunya en la femenina després d’imposar-se en les finals a la *FRCV i *Esukadi respectivament. El torneig masculí ha sigut dominat pel combinat madrileny que en la final es va imposar a l’equip amfitrió per 5-20 després que els dos equips realitzaren un gran torneig. Els madrilenys no han perdut cap dels seus enfrontaments mentre que els valencians només ho van fer en un partit en la jornada del dissabte. En la competició femenina la selecció catalana ha sigut la dominadora del torneig imposant-se en la final a a la selecció d’Euskadi amb un ajustat 5-7 en una partit molt ajustat i emocionant. Cap de les dues seleccions valencianes que participaven va lluitar per les medalles. La millor classificada va ser sisena mentre que el segon dels equips tranquil classificat en 9 posició. La selecció andalusa ha sigut la vencedora en la competició inclusiva on ha participat a més del conjunt vencedor l´equip de la FRCV dos equips d’Astúries i dos de Castella i Lleó

Cullera y Tavernes de Valldigna ha sido la sedes donde este fin de semana se han disputado el CESA Seven M16 en las categorías masculina y femenina. El conjunto de la Federación madrileña ha sido el vencedor en la categoría masculina y Cataluña en la femenina tras imponerse en las finales a la FRCV y Esukadi respectivamente.

El torneo masculino ha sido dominado por el combinado madrileño que en la final se impuso al equipo anfitrión por 5-20 después de que los dos equipos realizaran un gran torneo. Los madrileños no han perdido ninguno de sus enfrentamientos mientras que los valencianos sólo lo hicieron en un partido en la jornada del sábado.

En la competición femenina la selección catalana ha sido la dominadora del torneo imponiéndose en la final a a la selección de Euskadi con un ajustado 5-7 en una partido muy ajustado y emocionante. Ninguna de las dos selecciones valencianas que participaban luchó por las medallas. La mejor clasificada fue sexta mientras que el segundo de los equipos quedo clasificado en 9 posición.

La selección andaluza ha sido la vencedora en la competición inclusiva donde ha participado ademas del conjunto vencedor e equipo de la FRCV dos equipos de Asturias y dos de Castilla y León

 

Traduir »