La Vila segona parada del Circuit de Rugbi Platja de la FRCV

La Vila-Joiosa acull els pròxims divendres 7 i dissabte 8 la segona prova del Circuit de Rugbi Platja de la FRCV. El Club Rugbi Costa Blanca és organitzador de la prova on en la jornada de divendres es disputaran els partits de les categories de M16 i M18 mentre que el dissabte jugaren els conjunts sènior masculí i femení.Els equips estaran formats per cinc jugadors en camp i set reserves. Un esdeveniment que espera comptar amb molts aficionats al rugbi que a l’estiu canvien la gespa del XV o Seven per l’arena.

L’organització ha preparat, igual que ocorreguera a València la setmana passada, una sèrie d’activitats paral·leles al torneig i un gran tercer temps amb música en un ubicació perfecta per a unir diversió i esport com és la platja de la Vila-Joiosa. Aquesta és la sisena edició del torneig que ja s’ha situat com una de les proves clàssiques del circuit de rugbi platja i que atrau no sols a equips de la Comunitat sinó també de fora de les nostres fronteres.

La Vila-joiosa acoge los próximos viernes 7 y sábado 8 la segunda prueba del Circuito de Rugby Playa de la FRCV. El Club Rugby Costa Blanca es organizador de la prueba donde en la jornada de viernes se disputarán los partidos de las categorías de M16 y M18 mientras que el sábado jugaran los conjuntos senior masculino y femenino.Los equipos estarán formados por cinco jugadores en campo y siete reservas. Un evento que espera contar con muchos aficionados al rugby que en verano cambian el césped del XV o Seven por la arena.

La organización ha preparado, al igual que ocurriera en Valencia la pasada semana, una serie de actividades paralelas al torneo y un gran tercer tiempo con música en un ubicación perfecta para unir diversión y deporte como es la playa de la Vila-Joiosa. Esta es la sexta edición del torneo que ya se ha situado como una de las pruebas clásicas del circuito de rugby playa y que atrae no sólo a equipos de la Comunitat sino también de fuera de nuestras fronteras.

 

Traduir »