Piñerio, Coronado, Catanzano y Salomó campions del World Trophy M20 amb Espanya

Els jugadors valencians Nacho Piñerio, Mario Coronado, Daniel Catanzano i Javier Salomó s’han proclamat campions de la Rugbi World Trophy M20 amb Espanya després d’imposar-se en una igualadísima final a l’Uruguai per 39 a 32. El campionat s’ha disputat a Kenya i l’equip espanyol ha guanyat tots els seus enfrontaments del torneig. Amb aquesta victòria obtenen plaça per a jugar el Mundial absolut de la categoria que es disputa l’any vinent.

El partit va començar amb l’Uruguai molt fort que va aprofitar al targeta groga a Espanya en el primer minut de joc per a, jugant amb un jugador mes durant deu minuts, posar-se 15 a 0 en el marcador. Van reaccionar els lleons s20 per a voltejar el marcador quan ja es jugava 15 contra 15. Amb bones combinacions i la davantera treballant a preu fet es va arribar al descans amb Espanya dominant per 24-15. La segona part va ser un duel intens, complicat i dur. l’Uruguai treballe per a posar-se per davant i va pressionar el joc espanyol. En diverses ocasions es van avançar el marcador però Espanya tampoc es donava per vençuda. Era un partit jugat en el filferro, amb dos equips buscant la victòria de la teua a tu. En els minuts finals va entrar l’Uruguai dominat el marcador però un assaig dels lleons a cinc minuts del final que no va poder transformar deixe el resultat en 39-32 per a Espanya. Va intentar l’equip sud-americà aconseguir un assaig que li donara possibilitat d’empatar però es va defensar bé Espanya per a conquistar el Trophy en un gran torneig i una extraordinària final

Los jugadores valencianos Nacho Piñerio, Mario Coronado, Daniel Catanzano y Javier Salomó se han proclamado campeones de la Rugby World Trophy M20 con España tras imponerse en una igualadísima final a Uruguay por 39 a 32. El campeonato se ha disputado en Kenia y el equipo español ha ganado todos sus enfrentamientos del torneo. Con esta victoria obtienen plaza para jugar el Mundial absoluto de la categoría que se disputa el próximo año.

El partido comenzó con Uruguay muy fuerte que aprovechó al tarjeta amarilla a España en el primer minuto de juego para, jugando con un jugador mas durante diez minutos, ponerse 15 a 0 en el marcador. Reaccionaron los leones s20 para voltear el marcador cuando ya se jugaba 15 contra 15. Con buenas combinaciones y la delantera trabajando a destajo se llegó al descanso con España dominando por 24-15 y demostrando que no iban a dejarse amilanar.

La segunda parte fue un duelo intenso, complicado y duro. Uruguay trabajo para ponerse por delante y presionó el juego español. En varias ocasiones se adelantaron el marcador pero España tampoco se daba por vencida. Era un partido jugado en el alambre, con dos equipos buscando la victoria de tu a tú. En los minutos finales entró Uruguay dominado el marcador pero un ensayo de los leones a cinco minutos del final que no pudo trasformar dejo el resultado en 39-32 para España. Intentó el equipo sudamericano conseguir un ensayo que le diera posibilidad de empatar pero se defendió bien España para conquistar el Trophy en un gran torneo y una extraordinaria final.

 

Traduir »