La selección M14 disputa el CESA este cap de setmana a Sevilla

Aquest cap de setmana la secció M14 de la FRCV disputa el CESSA de la categoria a Sevilla. L’equip es mesurarà en l’estadi de La Cartuja amb les seleccions de les federacions d’Andalusia, Castella-Lleó, Madrid i Catalunya durant dos dies. L’equip valencià viatja amb la il·lusió de realitzar un bon campionat i poder competir en tots els partits. El format d’aquesta competició és diferent d’altres campionats ja que es juguen els quatre partits concentrats en un cap de setmana amb dos partits el dissabte i dos el diumenge i amb tots jugant contra tots. Els partits tenen una duració de 30 minuts amb dues parts de quinze. La FRCV jugarà el dissabte contra Catalunya i Madrid i el diumenge contra Andalusia i Castella Lleó. El cos tècnic del combinant valencià viatja amb el convenciment que competiran tots els partits encara que reconeix que no hi ha molta informació sobre els rivals a l’ésser aquesta la primera vegada que competeixen a nivell nacional. Madrid i Catalunya solen ser els equips més forts però en una competició de dos dies qualsevol cosa pot passar

Este fin de semana la sección M14 de la FRCV disputa el CESA de la categoría en Sevilla. El equipo se medirá en el estadio de La Cartuja con las selecciones de las federaciones de Andalucía, Castilla-León, Madrid y Cataluña durante dos días. El equipo valenciano viaja con la ilusión de realizar un buen campeonato y poder competir en todos los partidos.

El formato de esta competición es diferente a otros campeonatos ya que se juegan los cuatro partidos concentrados en un fin de semana con dos partidos el sábado y dos el domingo y con todos jugando contra todos. Los partidos tienen una duración de 30 minutos con dos partes de quince. La FRCV jugará el sábado contra Cataluña y Madrid y el domingo contra Andalucía y Castilla León.

El cuerpo técnico del combinando valenciano viaja con el convencimiento de que van a competir todos los partidos aunque reconoce que no hay mucha información sobre los rivales al ser esta la primera vez que compiten a nivel nacional. Madrid y Cataluña suelen ser los equipos más fuertes pero en una competición de dos días cualquier cosa puede pasar.

Esta es la convocatoria:

Traduir »