La selección M14 acaba el CESA en quarta posició

L’equip de la FRCV M14 ha acabat la seua participació en el CESA en quarta posició després de sumar dues derrotes, un empat i una victòria en un torneig que s’ha desenvolupat a Sevilla durant el cap de setmana. Madrid ha sigut l’equip campió seguit per Catalunya sent els amfitrions Andalucia tercers. Bona experiència per als jugadors que ha disputat el seu primer torneig nacional. En la jornada del dissabte el conjunt valencià havia de mesurar-se amb els dos equips que en teoria eren favorits per al triomf final. Madrid i Catalunya van véncer als valencians. El debut contra l’equip català ens va ser bo (0-29) però en el partit contra Madrid es millora per a caure per 5-17. El diumenge tocava enfrontar-se amb els amfitrions en el primer partit del matí i es va aconseguir un empat a 7 per a després véncer a Castlla Lleó per 3-10. Al final quarta posició en un CESSA que tanca els campionats estatals de seleccions autonòmiques

El equipo de la FRCV M14 ha acabado su participación en el CESA en cuarta posición tras sumar dos derrotas, un empate y una victoria en un torneo que se ha desarrollado en Sevilla durante el fin de semana. Madrid ha sido el equipo campeón seguido por Catalunya siendo los anfitriones Andalucia terceros. Buena experiencia para los jugadores que ha disputado su primer torneo nacional.

En la jornada del sábado el conjunto valenciano tenía que medirse con los dos equipos que en teoría eran favoritos para el triunfo final. Madrid y Catalunya vencieron a los valencianos. El debut contra el equipo catalán nos fue bueno (0-29) pero en el partido contra Madrid se mejoro para caer por 5-17. El domingo tocaba enfrentarse con los anfitriones en el primer partido de la mañana y se logró un empate a 7 para después vencer a Castlla León por 3-10. Al final cuarta posición en un CESA que cierra los campeonatos estatales de selecciones autonómicas.

Alvar Gimeno estuvo apoyando a la selección valenciana

 

Traduir »