Les finals autonomiques S16 i S18 este dissabte al «Pantera»

Aquest dissabte al matí es coneixeran els campions autonòmics en les categories de S16 i S18 en una matinal que es presenta molt interessant. El poliesportiu *Quatre Carreres en el camp Jorge Diego "*Pantera" acollirà a les 11.00 del matí la final s16 entre Abelles i CAU, i a partir de les 13.00 la de S18 entre RC València i Abelles. Dos partits que coronaren als equips que representaran a la FRCV en el Campionat de l’Espanya. La final *s16 enfronta a dos equips que han realitzat una bona temporada i on els borinots semblen, per la classificació en la lliga regular on van quedar primers, una mica favorits encara que el CAU es va desfer del RC València en semifinals en un xoc molt igualat i on van demostrar que no són un rival fàcil. Per la seua part la final de la categoria S18 mesurarà a RC València i Abelles en un partit on Abelles arriba amb la molta moral després d’haver eliminat en la semifinal al CAU, que era juntament amb el València els favorits per a disputar-se el tron en la Comunitat Valenciana.

Este sábado por la mañana se conocerán los campeones autonómicos en las categorías de S16 y S18 en una matinal que se presenta muy interesante. El polideportivo Quatre Carreres en el campo Jorge Diego «Pantera» acogerá a las 11:00 de la mañana la final s16 entre Abelles y CAU, y a partir de las 13:00 la de S18 entre RC Valencia y Abelles. Dos partidos que coronaran a los equipos que representarán a la FRCV en el Campeonato del España.

La final s16 enfrenta a dos equipos que han realizado una buena temporada y donde los abejorros parecen, por la clasificación en la liga regular donde quedaron primeros, un poco favoritos aunque el CAU se deshizo del RC Valencia en semifinales en un choque muy igualado y donde demostraron que no son un rival fácil.

Por su parte la final de la categoría S18 medirá a RC Valencia y Abelles en un partido donde Abelles llega con la mucha moral tras haber eliminado en la semifinal al CAU, que era junto con el Valencia los favoritos para disputarse el trono en la Comunitat Valenciana.

Se podrán seguir los partidos en streaming en los siguientes enlaces:

S16:  https://youtube.com/live/4T43KdPSlLQ?feature=share

S18: https://youtube.com/live/ldHNcp0I72s?feature=share

Traduir »