EL CAU guanya les finals s14 i s16 davant el Valencia Rugby

0

El CAU ha aconseguit el doblet i s’ha proclamat campió autonòmic en les dues finals disputades aquest dissabte de s16 i s14. El partit més disputat va ser el de s16  on es van imposar per 17-19 els «rojinegros» en un xoc que va poder guanyar qualsevol dels dos equips. El xoc el va dominar el CAU en la primera meitat i es va anar al descans amb un resultat favorable de 0-12.
Tot canvia en la segona part on el València va donar la volta al marcador i es va posar per davant 17-12 mancant deu minuts. Va traure el CAU forces per a assajar i aconseguir la transformació per a tornar a voltejar el resultat. I va començar llavors una gran batalla on València tractava de sumar i el *cau es defensava. Va eixir victoriós l’equip visitant i es es va emportar el títol que li dona opció a jugar el campionat d’Espanya.
Menys disputat va estar l’enfrontament de s14. El CAU va ser superior des de l’inici davant un batallador rival que mai es va rendir. El resultat al descans era 20-0 i en la segona meitat es va incrementar fins al 32-0 final.
En definitiva doblet del CAU que té ara el repte de disputar amb els seus dos equips el campionat d’Espanya

El CAU ha conseguido el doblete y se ha proclamado campeón autonómico en las dos finales disputadas este sábado de s16 y s14. El partido más disputado fue el de s16  donde se impusieron por 17-19 los rojinegros en un choque que pudo ganar cualquiera de los dos equipos. El choque lo dominó el CAU en la primera mitad y se fue al descanso con un resultado favorable de 0-12.
Todo cambio en la segunda parte donde el València dio la vuelta al marcador y se puso por delante 17-12 a falta de diez minutos. Sacó el CAU fuerzas para ensayar y lograr la transformación para volver a voltear el resultado. Y empezó entonces una gran batalla donde Valencia trataba de sumar y el cau se defendía. Salió victorioso el equipo visitante y se se llevó el título que le da opción a jugar el campeonato de España.
Menos disputado estuvo el enfrentamiento de s14. El CAU fue superior desde el inicio ante un batallador rival que nunca se rindió. El resultado al descanso era 20-0 y en la segunda mitad se incrementó hasta el 32-0 final.
En definitiva doblete del VAU que tiene ahora el reto de disputar con sus dos equipos el campeonato de España.

Compartir.

Sobre el Autor

Redactor de contenidos de la página web de la Federación Valenciana de rugby. #FRCV

Comentarios están cerrados.

Traduir »